Miss Kay i Hebe we wspólnej kampanii „Złap zapach pięknych chwil”

Marka kosmetyków Miss Kay wraz z drogeriami Hebe rozpoczyna kampanię „Złap zapach pięknych chwil”, której celem jest pokazanie zapachów jako codziennego sposobu wyrażania siebie. Działania, skierowane do młodych kobiet z pokolenia Gen Z, podkreślają dostępność, różnorodność oraz praktyczność produktów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Miss Kay i Hebe we wspólnej kampanii „Złap zapach pięknych chwil”
mat.pras.

Kampania Miss Kay i Hebe została zaprojektowana z myślą o wymaganiach i oczekiwaniach młodego pokolenia Gen Z, które ceni autentyczność, spontaniczność oraz elastyczność w wyborze zapachów dostosowanych do aktualnego nastroju i okazji. 

W ramach kampanii zaangażowano mikroinfluencerki z obszaru lifestyle’u, które naturalnie prezentują zapachy Miss Kay jako element codziennego wyrażania siebie i celebrowania pięknych momentów. Autentyczna narracja kampanii „Złap zapach pięknych chwil w Hebe” inspiruje do chwytania ulotnych momentów życia, dopasowując zapach do indywidualnego nastroju i okoliczności. 

Kampania obejmuje aktywności contentowe mikroinfluencerek oraz działania w social mediach. 

Za kompleksową realizację kampanii - m.in. przygotowanie koncepcji, dobór twórców czy zakup mediów - odpowiada agencja Friends&Brands. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski