Miss Kay i Hebe we wspólnej kampanii „Złap zapach pięknych chwil”

Marka kosmetyków Miss Kay wraz z drogeriami Hebe rozpoczyna kampanię „Złap zapach pięknych chwil”, której celem jest pokazanie zapachów jako codziennego sposobu wyrażania siebie. Działania, skierowane do młodych kobiet z pokolenia Gen Z, podkreślają dostępność, różnorodność oraz praktyczność produktów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Miss Kay i Hebe we wspólnej kampanii „Złap zapach pięknych chwil”
mat.pras.

Kampania Miss Kay i Hebe została zaprojektowana z myślą o wymaganiach i oczekiwaniach młodego pokolenia Gen Z, które ceni autentyczność, spontaniczność oraz elastyczność w wyborze zapachów dostosowanych do aktualnego nastroju i okazji. 

W ramach kampanii zaangażowano mikroinfluencerki z obszaru lifestyle’u, które naturalnie prezentują zapachy Miss Kay jako element codziennego wyrażania siebie i celebrowania pięknych momentów. Autentyczna narracja kampanii „Złap zapach pięknych chwil w Hebe” inspiruje do chwytania ulotnych momentów życia, dopasowując zapach do indywidualnego nastroju i okoliczności. 

Kampania obejmuje aktywności contentowe mikroinfluencerek oraz działania w social mediach. 

Za kompleksową realizację kampanii - m.in. przygotowanie koncepcji, dobór twórców czy zakup mediów - odpowiada agencja Friends&Brands. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek