„Mistrzowska akcja w Netto” z Mateuszem Zielonką, zwycięzcą MasterChefa

Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, wystąpił w serii filmów promujących akcję lojalnościową Netto.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Mistrzowska akcja w Netto” z Mateuszem Zielonką, zwycięzcą MasterChefa

„Mistrzowska akcja w Netto” to już kolejna edycja programu lojalnościowego dla klientów sieci handlowej Netto. Tym razem, wszystkie osoby, które w terminie od 7 września do 24 grudnia 2020 r. dokonają zakupów za kwotę 25 zł, otrzymają do 67 proc. rabatu na profesjonalne garnki i patelnie z kolekcji MasterChef, dostępne w sieci handlowej Netto.

W ramach promocji akcji powstała seria filmów kulinarnych, do udziału w których zaproszono kucharza, zwycięzcę szóstej edycji programu MasterChef. Mateusz Zielonka, znany jako „Surfer”, dzieli się w nich swoją kulinarną wiedzą i prezentuje przydatne porady oraz ciekawe przepisy na proste i smaczne potrawy.

Towarzyszą mu dwaj pomocnicy, znani z poprzednich edycji programu, występujący w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie.

Przepisy Mateusza Zielonki są na bieżąco udostępniane na stronie internetowej Netto oraz na kanale Netto Polska na YouTube.

Akcja wspierana jest przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD, a także materiały promocyjne widoczne w sklepach Netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami