Mixx Awards Europe: czternaście nominacji dla kampanii z Polski

W tegorocznej edycji konkursu reklamowego Mixx Awards Europe kampanie z Polski otrzymały łącznie czternaście nominacji. Po dwie trafiły do OLX z agencją 180heartbeats Jung v. Matt, BP i Mindshare oraz PKO BP z agencją Artegence. Cztery nominacje zdobyła agencja Adequate.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mixx Awards Europe: czternaście nominacji dla kampanii z Polski

W kategorii branded content nominację otrzymała Abstra za kanał YouTube “Jak TO Robić?” dla Durexa (Reckitt Benckiser).

Adequate zdobyła nominacje za kampanię dla rumuńskiej firmy Vola.ro w czterech kategoriach: search advertising, direct response / lead generation, campaign effectiveness, video advertising.

Serwis ogłoszeniowy OLX i agencja 180heartbeats Jung v. Matt dostały dwie nominacje za kampanię z okazji Dnia Kobiet - w kategorii branded content oraz non-profit / corporate social responsibility.

BP i Mindshare otrzymały nominacje w kategorii offline digitalisation oraz effective use of data.

W kategorii games & e-sports  nominowano kampanię przygotowaną przez MediaCom i Fantasyexpo dla Old Spice (Procter &  Gamble).

Kampania "Bitwa o Neta" przygotowana przez Artegence dla PKO Bank Polskiego dostała nominacje w dwóch kategoriach: non-profit / corporate social responsibility oraz social media.

Agencję MOSQI.TO nominowano w kategorii non-profit / corporate social responsibility za kampanię dla Kompanii Piwowarska i Fundacji DOM w Łodzi.

W kategorii video advertising nominacją wyróżniono Feno za kampanię przygotowaną na zlecenie banku Citi Handlowy.

Na shortliście konkursu IAB Europe Research Awards znalazł się projekt badania cross-mediowego telewizji, internetu i radia firmy badawczej Gemius.

MIXX Awards Europe to konkurs dla najlepszych kampanii reklamowych, organizowany przez IAB Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day