SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Mleko kobiece do kawy w kampanii na rzecz chorych noworodków (wideo)

Informacje o wprowadzeniu do oferty warszawskiej kawiarni Żona Krawca mleka kobiecego jako dodatku do kawy okazały się głównym elementem kampanii Fundacji Banku Mleka Kobiecego. Akcja została przygotowana przez studentów Szkoły Mistrzów Reklamy.

Article

Informacja o mleku kobiecym jako dodatku do kawy w kawiarni Żona Krawca była mocno komentowana w internecie, przeważały negatywne opinie. W zeszłym tygodniu podano, że to część kampanii promującej działania Fundacji Banku Mleka Kobiecego.

- Mleko mamy to więcej niż pokarm. Zamiast w kawiarni powinno być w banku mleka kobiecego. Czas szczerze powiedzieć, że informacja o naszej nowej ofercie została przygotowana na potrzebę kampanii społecznej rozbijbankmleka.pl, którą wspieramy na rzecz Fundacji Banku Mleka Kobiecego - poinformowała Żona Krawca na swoim fanpage’u facebookowym.

Celem kampanii „Rozbij bank mleka” jest wspieranie naturalnego żywienia dzieci urodzonych przedwcześnie lub chorych (przebywających na oddziale intensywnej terapii).

Koncepcję akcji z udziałem Żony Krawca przygotowali studenci Szkoły Mistrzów Reklamy. Scenariusz spotu opracował Bartosz Balcerzak, a reżyserią zajęła się Urszula Zawadzka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mleko kobiece do kawy w kampanii na rzecz chorych noworodków (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wlad
Szkoła Mistrzów Reklamy ściga się z Walter Thompson Poland , tymi od Tigera ?
6 4
odpowiedź
User
nikt_inny
czyli fejk news! ;)
2 0
odpowiedź
User
Qq
ale to jest to mleko u tej żony krawca w kawiarni? czy nie? no bo nie wynika w sumie z tego tekstu...
4 0
odpowiedź
User
Mr_
Polacy jak zwykle zero dystansu. Cała kampania świetna! A porównanie do Tigera jest słabe.
2 3
odpowiedź
User
Polak
Ki pieron! Odpychająca, powodująca mdłości kampania w tak szczytnym celu!? Jakieś odmęty szaleństwa. Szkoda że Bank, szkoła i studenci strzelili sobie tak w obie stopy na raz.
4 1
odpowiedź
User
szok
Polacy jak zwykle zero dystansu. Cała kampania świetna! A porównanie do Tigera jest słabe.
Jaki dystans? Wiesz w ogóle co to jest dystans? Jak w telewizji pokażą zgniłe warzywa, a potem się okaże, że to reklama "niech dzieci jedzą warzywa, bo to zdrowe", to to będzie dobra reklama, a jak ktoś to skrytykuje to nie będzie miał dystansu? Może krytycy tego posta od Żytniej też byli bez dystansu (a tam była tylko pomyłka i brak znajomości historii).
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing