"Młodzi bogowie" #kruchutko na emeryturze (wideo)

Prudential w swojej nowej kampanii reklamowej uświadamia, że emerytura może trwać więcej niż tylko chwilę, dlatego warto o niej pomyśleć wcześniej i zacząć oszczędzać. Akcji, przygotowanej przez firmy Publicis Lion, SMG Starcom i Corner Shop, towarzyszy hasło #kruchutko.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Prudential w najnowszej odsłonie kampanii ponownie stawia na format "młodych bogów", tym razem jednak bohater zwraca się bezpośrednio do widza i przekonuje, że na emeryturze możemy spędzić wiele lat, a nie tylko „chwilę”. Ubezpieczyciel zachęca do dodatkowego samodzielnego zadbania o emeryturę.

Działania zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Spoty emitowane będą w telewizji (15 sekund i 30 sekund) oraz w internecie (w wersjach 6, 10 i 15 sekund).

Prudential wykorzystuje w swoich kampaniach linię kreatywną "młodego boga" od 2015 roku. Ostatnie reklamy z udziałem tego bohatera emitowane były w kwietniu zeszłego roku.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu