SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MMS-owy konkurs MTV

Pierwszy komercyjny projekt reklamowy wykorzystujący technologię

W listopadzie br. Pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych - At Media oraz agencja interaktywna digital One, przygotowały i zrealizowały pierwszy w Polsce komercyjny projekt reklamowy wykorzystujący technologię MMS. Przedsięwzięcie, którego pomysłodawcą była firma digital One, stanowiło prezentację atrakcyjnych, a rzadko jeszcze wykorzystywanych akcji reklamowych, możliwych do zrealizowania podczas imprezy medialnej. Projekt At Media i digital One spotkał się z dużym zainteresowaniem środowiska reklamodawców, co pozwala agencjom na stałe włączyć tego typu działania do swojej oferty.

21 listopada w klubie SKARPA w Warszawie, At Media zorganizowała dla klientów reklamowych, agencji i domów mediowych imprezę pod nazwą "Apetyt na więcej...". Okazją do wspólnego świętowania było wprowadzenie do jej oferty nowych kanałów tematycznych: CLUB, AVANTE, REALTY TV, PLANETE. W programie przewidziano koncerty Smolika, Blendersów oraz DJ Glasse, a także wiele atrakcji konkursowych (przygotowanych we współpracy z kanałami: Fox Kids, Cartoon Network, MiniMax), z których najważniejszą stanowił MMS'owy konkurs MTV.

Aby wziąć udział w konkursie MMS'owym należało pojawić się na imprezie z logiem MTV wykonanym dowolną techniką i umieszczonym na wybranej części swojego ciała. Logo takie następnie było fotografowane przez hostessy posiadające telefon MMS'owy. Zdjęcia uczestników zabawy, opatrzone unikalnymi numerami, przesyłane były natychmiast na specjalnie przygotowaną stronę WWW, która wyświetlana była na dużym ekranie przez rzutnik multimedialny. Dzięki temu uczestnicy imprezy oraz jej obserwatorzy - internauci, mieli okazję na bieżąco oglądać konkursowe fotografie oraz wybierać najciekawsze loga głosując SMS'ami. Wyniki tego głosowania były prezentowane na ekranie klubowym oraz w Internecie. Dodatkową zachętą do wzięcia udziału w zabawie MMS'owej były nagrody od Sponsora Głównego - PolskiejTelefonii Cyfrowej (Telefony Sony Ericsson, zestawy Start TAK TAK) oraz Fundatorów: Philips (Zestawy MP3 Expanium), Hewlett Packard (Aparat HP PhotoSmart 720+ Drukarka PhotoSmart 7550, Aparat HP PhotoSmart 850, Aparat HP PhotoSmart 620, Drukarka DeskJet 5550), Kompanii Piwowarskiej (Piwo Miller i Redd's). Fundusze z wysłanych SMS'ów przekazane zostały na cel charytatywny (jako finansowe wsparcie dla dzieci z upośledzeniem wzroku, którymi opiekuje się Stowarzyszenie Tęcza).

"Telefony obsługujące MMS nie są jeszcze w Polsce spopularyzowane. Szukając pomysłów na ciekawe konkursy znaleźliśmy jednocześnie jeden z interesujących sposobów na wypromowanie tego właśnie produktu. Dzięki temu, że podczas imprezy telefony MMS'owe były używane przez hostessy fotografujące uczestników prezentujących logo stacji MTV zabawa stała się szerzej dostępna i znacznie zyskała na popularności. Każdy gość mógł zostać sfilmowany, niezależnie od tego czy jest w posiadaniu telefonu MMS'owego czy nie, każdy - nie tylko uczestnicy imprezy - mógł głosować SMS'em i oglądać zdjęcia publikowane natychmiast po ich wykonaniu na specjalnie w tym celu przygotowanej stronie internetowej www.d1.pl/club" - mówi Olgierd Cygan, szef digital One i jeden z autorów pomysłu konkursu.

"Włączenie w organizację i realizację imprezy różnych mediów (TV, Internet) oraz firm sponsorskich, stwarza szerokie możliwości wspólnej, atrakcyjnej dla odbiorców promocji. Zintegrowanie działań reklamowych, skupienie ich w ramach jednej rozbudowanej akcji pozwala reklamodawcom znacznie obniżyć koszty autopromocji" - mówi Marcin Boroszko - Dyrektor Zarządzający At Media.

Przedsięwzięcia tego typu mają dużą szansę powodzenia i teraz jest dobry moment na zainicjowanie ich rozwoju. Listopadowy projekt zrealizowany przez At Media i digital One jest swego rodzaju wersją demonstracyjną tego, co już jest dostępne w podstawowej ofercie Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych - At Media.

Dołącz do dyskusji: MMS-owy konkurs MTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl