SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Mniej znaczy więcej" - czas na sterylizację bezdomnych kotów

Pod hasłem "Mniej znaczy więcej" ruszyła kampania promująca sterylizację bezdomnych kotów. Akcję prowadzi fundacja Argos.

Internetowa kampania promująca kastrację sterylizację bezdomnych kotów pokazuje zadowolone zwierzaki, którym towarzyszy hasło "Mniej znaczy więcej". Prowadząca tę akcję - noszącą nazwę Koteria - fundacja Argos uzasadnia, że chce w ten sposób przyczynić się do ograniczenia bezwiednego rozmnażania bezdomnych kotów, z których wiele w złej formie fizycznej trafia do schronisk.

steralizacja

Akcja reklamowa obejmuje internet (serwisy należące do sieci bizonmedia) i marketing bezpośredni. Kreację kampanii - zaplanowanej do początku maja - przygotowała agencja reklamowa Betlej&Partners, natomiast zakupem mediów fundacja Argos zajęła się we własnym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Mniej znaczy więcej" - czas na sterylizację bezdomnych kotów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl