Mnisi w reklamie piwa Grimbergen

Ruszyła kampania reklamowa piwa Grimbergen (Carlsberg Polska), w której pokazana została historia belgijskiego opactwa od 900 lat strzegącego receptury napoju. Spot przygotowała agencja Uncle Grey, reżyserem jest Rune Milton z Thirsty Films.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W najnowszym spocie Grimbergen, który emitowany jest w serwisach VOD oraz w internecie, w ramach kampanii banerowej, poznajemy historię belgijskiego opactwa założonego w 1128 r. Już po 14 latach spłonęło niemal doszczętnie w ogromnym pożarze. Ogień strawił je jeszcze dwukrotnie -  w roku 1566 oraz w 1798.

Za każdym razem ojcowie norbertanie z Grimbergen odbudowywali opactwo. W następstwie tych tragicznych zdarzeń, mnisi przyjęli Feniksa jako swój symbol, a w herb wpisali maksymę „Ardet nec consumitur”, czyli „Spalone, ale nie zniszczone”.

Spot przygotowała agencja Uncle Grey, reżyserem jest Rune Milton z Thirsty Films.

Za przygotowanie kampanii na rynku polskim odpowiadają agencje: Work and Fun oraz Spacecamp, z kolei planowanie i zakup kampanii powierzono domowi mediowemu Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych