mobiAds z dużymi formami reklamowymi

Mobilna sieć reklamowa mobiAds wprowadza duże formaty displayowe. Zarządzające nią spółki IDMnet i AdAction uzasadniają, że użytkownicy smartfonów coraz częściej przeglądają w nich standardowe serwisy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Duże formaty reklamowe, takie jak triple billboard, będą wyświetlane w sieci mobiAds użytkownikom telefonów iPhone i Blackberry, a także tych z systemami operacyjnymi Android i Symbian. Reklamy będą emitowane na stronach o łącznym zasięgu 150 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon miesięcznie (dane BB Elements za październik br.).

– Obserwujemy, że coraz częściej posiadacze smartfonów przeglądają serwisy internetowe, które nie zostały specjalnie przygotowane do oglądania ich na telefonach, co jest związane z coraz większymi możliwościami tych urządzeń – uzasadnia Maciej Czerwiński, szef produktu w firmie AdAction, która wspólnie z IDMnetem zarządza siecią mobiAds.

Zresztą wprowadzane zmiany są związane z decyzją o rozwoju mobiAds w ramach struktur IDMnetu. – Sieć obecnie rozpoczyna bardziej aktywne pozyskiwanie witryn i aplikacji do współpracy, ponieważ widzimy w tym potencjał na rozwój na rynku lokalnym, a dzięki współpracy z zagranicznymi podmiotami jesteśmy w stanie zapełnić powierzchnię reklamową w aplikacjach pobranych przez użytkowników na całym świecie – komentuje Adam Dyba, wiceprezes IDMnetu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK