Mobilny internet zyskuje w Europie dzięki serwisom społecznościowym

Serwisy społecznościowe przyciągają coraz większą liczbęużytkowników telefonów komórkowych do mobilnego internetu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w listopadzieubiegłego roku 33,5 procenta posiadaczy komórek z pięciu krajówEuropy Zachodniej (Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania i WielkaBrytania) korzystających z mobilnego internetu, robiło to tylko poto aby odwiedzić strony serwisów społecznościowych.

Najwyższy odsetek odnotowano tutaj w Hiszpanii (46,5 procenta),a następnie w Niemczech (39,1 procenta), Włoszech (38,2 procenta),Wielkiej Brytanii (29,7 procenta) oraz Francji (21,6 procenta).

W okresie listopad 2007 - listopad 2008 całkowita liczbaużytkowników mobilnych serwisów społecznościowych we wspomnianychkrajach zwiększyła się aż o 152 procent, do poziomu 12,1 miliona.Liderem wzrostu były tutaj Francja i Wielka Brytania (po 167procent).

Z kolei największy odsetek użytkowników komórek logujących sięza ich pomocą do serwisów społecznościowych odnotowano w WielkiejBrytanii (9,2 procenta), a następnie w Hiszpanii (5 procent),Włoszech (4,7 procenta), Francji (4,5 procenta) oraz Niemczech (3,3procenta), przy średniej dla wszystkich państw na poziomie 5,4procenta.

źródło: comScore

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję