SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edipresse Polska uruchamia platformę modową Modago.pl

Edipresse Polska uruchomiło platformę modową Modago.pl. Oferuje ona dostęp do 50 tys. produktów, polskich i międzynarodowych marek.

fot. screen serwisu ModagoArticle

Celem nowej platformy ma być sprzedaż odzieży, obuwia i akcesoriów online od różnych producentów. Użytkownicy będą mogli znaleźć je w jednym miejscu, porównać ceny, skorzystać z promocji i wyprzedaży. Funkcje serwisu mają umożliwić szybki i łatwy wybór.

Modago to kolejna platforma w portfolio Edipresse Polska, które ocenia jej potencjał na 9 mln użytkowników (na podstawie danych Gemius/PBI, marzec 2021, Grupa Edipresse). W ostatnim roku ponad 60 proc. ruchu na treści content do commerce miało pochodzić z modowych kategorii produktowych.

- Własna platforma modowa to kolejny naturalny krok w transformacji cyfrowej Edipresse Polska. Obecnie ponad połowa przychodów firmy i zdecydowana większość zysków pochodzi z obszaru digital, a nawet w trudnym i dotkniętym przez pandemię 2020 roku zanotowaliśmy wzrost przychodów reklamowych z działalności Internetowej - komentuje Maciej Klepacki, dyrektor generalny Edipresse Polska.

Jak zaznacza, start Modago.pl to „efekt ostatnich inwestycji w rozwój biznesu w obszarze eCommerce”. - W którym od ponad 2 lat aktywnie budujemy zespoły ekspertów i nawiązujemy relacje handlowe z partnerami – dodaje Klepacki.

Nowa oferta content to commerce

Wraz ze startem Modago.pl Edipresse Polska poszerza swoje portfolio w zakresie portali contentowych (w ofercie content commerce). Redakcje portali Polki.pl, Wizaz.pl, Mamotoja.pl, Viva.pl i Party.pl będą publikowały również poradniki, zestawienia i rankingi m.in. w obszarze beauty i fashion, a nowo stworzona dedykowana redakcja e-commerce będzie odpowiedzialna ze ekspercki charakter przygotowywanych treści produktowych i zakupowych.

- Produkcja i publikacja treści wspierających, a często wręcz kreujących potrzeby zakupowe użytkowniczek to kolejny krok w rozwoju działań redakcyjnych wspierających sprzedaż online naszych partnerów - powiedziała Agnieszka Janota, szefowa rozwoju biznesu e-commerce w Edipresse Polska. - Dziś na stronach naszych serwisów prezentujemy oferty ponad 250 sklepów internetowych, do których dostarczamy kilkaset tysięcy użytkowników zainteresowanych zakupem produktów z kategorii moda i uroda - zaznacza.  

Dołącz do dyskusji: Edipresse Polska uruchamia platformę modową Modago.pl

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Remi
A co to ma wspólnego z prasą?
odpowiedź
User
Krysia
A co to ma wspólnego z prasą?
to stare myślenie dziennikarzy WM, jak w słowie jest "press" trzeba wrzucić do prasa :)
odpowiedź
User
Huehuehue
Będzie flop.
odpowiedź