Edipresse Polska uruchamia platformę modową Modago.pl

Edipresse Polska uruchomiło platformę modową Modago.pl. Oferuje ona dostęp do 50 tys. produktów, polskich i międzynarodowych marek.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Edipresse Polska uruchamia platformę modową Modago.pl
fot. screen serwisu Modago

Celem nowej platformy ma być sprzedaż odzieży, obuwia i akcesoriów online od różnych producentów. Użytkownicy będą mogli znaleźć je w jednym miejscu, porównać ceny, skorzystać z promocji i wyprzedaży. Funkcje serwisu mają umożliwić szybki i łatwy wybór.

Modago to kolejna platforma w portfolio Edipresse Polska, które ocenia jej potencjał na 9 mln użytkowników (na podstawie danych Gemius/PBI, marzec 2021, Grupa Edipresse). W ostatnim roku ponad 60 proc. ruchu na treści content do commerce miało pochodzić z modowych kategorii produktowych.

- Własna platforma modowa to kolejny naturalny krok w transformacji cyfrowej Edipresse Polska. Obecnie ponad połowa przychodów firmy i zdecydowana większość zysków pochodzi z obszaru digital, a nawet w trudnym i dotkniętym przez pandemię 2020 roku zanotowaliśmy wzrost przychodów reklamowych z działalności Internetowej - komentuje Maciej Klepacki, dyrektor generalny Edipresse Polska.

Jak zaznacza, start Modago.pl to „efekt ostatnich inwestycji w rozwój biznesu w obszarze eCommerce”. - W którym od ponad 2 lat aktywnie budujemy zespoły ekspertów i nawiązujemy relacje handlowe z partnerami – dodaje Klepacki.

Nowa oferta content to commerce

Wraz ze startem Modago.pl Edipresse Polska poszerza swoje portfolio w zakresie portali contentowych (w ofercie content commerce). Redakcje portali Polki.pl, Wizaz.pl, Mamotoja.pl, Viva.pl i Party.pl będą publikowały również poradniki, zestawienia i rankingi m.in. w obszarze beauty i fashion, a nowo stworzona dedykowana redakcja e-commerce będzie odpowiedzialna ze ekspercki charakter przygotowywanych treści produktowych i zakupowych.

- Produkcja i publikacja treści wspierających, a często wręcz kreujących potrzeby zakupowe użytkowniczek to kolejny krok w rozwoju działań redakcyjnych wspierających sprzedaż online naszych partnerów - powiedziała Agnieszka Janota, szefowa rozwoju biznesu e-commerce w Edipresse Polska. - Dziś na stronach naszych serwisów prezentujemy oferty ponad 250 sklepów internetowych, do których dostarczamy kilkaset tysięcy użytkowników zainteresowanych zakupem produktów z kategorii moda i uroda - zaznacza.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady