SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich, „Dom & Wnętrze” z największym wzrostem

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie  znalazło się „Dobre Wnętrze”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lipcu 2016 roku wyniosła 49 323 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 4,92 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 0,62 proc. do poziomu 41 018 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 583 egz., po wzroście o 2,23 proc.

Na ostatnim miejscu uplasowało się lipcowo-sierpniowe wydanie magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 3,32 proc. do 8 860 egz. (rok temu pismo to również miało wydanie lipcowo-sierpniowe).

Z kolei największy spadek, wynoszący 5,98 proc. do 11 702 egz., zanotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Tytuł ten w rankingu był piąty.

ZKDP

lipiec

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 320

49 385

49 323

108 000

61 877

51 875

-4,92%

Cztery Kąty

80 000

45 109

41 018

96 000

45 195

40 767

0,62%

M jak Mieszkanie

91 202

43 664

33 583

91 900

42 969

32 849

2,23%

Weranda

43 700

23 438

23 438

41 791

24 612

24 612

-4,77%

Dobre Wnętrze

35 700

12 383

11 702

35 800

12 556

12 446

-5,98%

Dom & Wnętrze

22 000

10 860

8 860

23 000

9 432

8 575

3,32%

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 63,56 proc., też pochwalić się mógł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotowało tutaj „Moje Mieszkanie” - było to 8,48 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 320

49 385

49 323

108 000

53 894

53 893

-8,48%

Cztery Kąty

80 000

45 109

41 018

87 000

47 269

33 100

23,92%

M jak Mieszkanie

91 202

43 664

33 583

91 000

45 009

34 989

-4,02%

Weranda

43 700

23 438

23 438

43 700

23 648

23 648

-0,89%

Dobre Wnętrze

35 700

12 383

11 702

35 800

11 029

9 000

30,02%

Dom & Wnętrze

22 000

10 860

8 860

20 500

13 412

5 417

63,56%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich, „Dom & Wnętrze” z największym wzrostem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Freddy
Jak to "Dom i Wnętrze" z najwiekszym wzrostem, skoro zestawiacie sprzedaz z ubieglego roku, kiedy był miesięcznikiem z obecnym rokiem, kiedy jest dwumiesiecznikiem (numer lipiec/sierpień)? Jak sie podzieli wynik tej sprzedaży na pol, to wyjdzie w przeliczeniu na miesiac 4400 czyli spadek o okolo 8 procent, a nie wzrost o 63 %!!!!. Kto pisze te artykuły? Proponuję włożyć głowę pod zimną wodę.
odpowiedź
User
ja
dokładnie, sprzedaż dwumiesięcznika porównywalna do tej kiedy to był miesięcznik, który prowadziła świetna poprzednia naczelna. I to ma być wzrost? żenada
odpowiedź