SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 56 411 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,87 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 15,14 proc. do 49 333 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 40 601 egz., po spadku o 8,90 proc.

Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w okresie od I do III kwartału br. zmniejszył się bowiem o 27,46 proc. do 7 203 egz.

ZKDP

I-III kwartał

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

107 392

58 733

56 411

99 094

60 280

59 931

Cztery Kąty

104 362

54 288

49 333

104 894

59 111

58 132

M jak Mieszkanie

91 712

43 292

40 601

92 016

44 670

44 569

Weranda

42 921

25 474

25 474

43 173

25 854

25 854

Dobre Wnętrze

35 827

14 089

12 353

36 793

15 910

14 196

Dom & Wnętrze

21 313

8 348

7 203

31 125

12 880

9 930

We wrześniu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do września 2014 roku zwiększyła się o 10,08 proc. do 64 475 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce należało do „Czterech Kątów” (47 016 egz.; spadek o 12,78 proc.), a trzecie - do „M jak Mieszkania” (43 698 egz.; strata o 18,33 proc.).

Również i tutaj największy spadek odnotował „Dom & Wnętrze” - było to 29,15 proc. do 7 089 egz.

ZKDP

wrzesień

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

108 040

64 508

64 475

102 405

58 571

58 571

Cztery Kąty

102 970

52 069

47 016

120 000

59 589

53 907

M jak Mieszkanie

91 848

44 832

43 698

92 422

53 593

53 508

Weranda

41 800

26 197

26 197

42 800

28 636

28 636

Dobre Wnętrze

35 642

15 512

15 402

36 700

17 808

17 713

Dom & Wnętrze

22 000

9 789

7 089

26 000

12 011

10 006

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po trzech kwartałach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl