„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po trzech kwartałach

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 56 411 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,87 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 15,14 proc. do 49 333 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 40 601 egz., po spadku o 8,90 proc.

Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w okresie od I do III kwartału br. zmniejszył się bowiem o 27,46 proc. do 7 203 egz.

We wrześniu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do września 2014 roku zwiększyła się o 10,08 proc. do 64 475 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce należało do „Czterech Kątów” (47 016 egz.; spadek o 12,78 proc.), a trzecie - do „M jak Mieszkania” (43 698 egz.; strata o 18,33 proc.).

Również i tutaj największy spadek odnotował „Dom & Wnętrze” - było to 29,15 proc. do 7 089 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"