Monday PR dla Farnell element14

Agencja Monday PR rozpoczęła współpracę z firmą Farnell element14, dystrybutorem komponentów elektronicznych, części elektrycznych i przemysłowych oraz produktów do napraw i utrzymania ruchu.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Monday PR będzie realizować działania w obszarze komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz eksperckiej. Agencja będzie odpowiedzialna również za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, realizację projektów specjalnych oraz doradztwo w ramach zintegrowanej komunikacji.

Nowy klient został pozyskany w drodze konkursu ofert.

Współpraca, która ma charakter projektowy, obowiązuje od 1 lipca br. Z ramienia Monday PR w projekt zaangażowany jest zespół corporate communication.

Za koordynację działań PR firmy w Europie odpowiada brytyjska agencja EML Wildfire.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.