Money.pl startuje z nowym programem „Biznes mówi”, serwis rusza z sekcją tekstów premium

Od 21 lutego w serwisie money.pl pojawi się nowy, cykliczny program wideo „Biznes mówi”. Jego gospodarzem będzie Mikołaj Kunica. Jednocześnie portal uruchomi sekcję tekstów premium.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Money.pl startuje z nowym programem „Biznes mówi”, serwis rusza z sekcją tekstów premium

Nowy program Money.pl „Biznes mówi” ma poruszać istotne tematy dla rozwoju gospodarki i nowoczesnych firm, takie jak osiągnięcia naukowe i technologiczne. Jego gospodarzem będzie Mikołaj Kunica, dyrektor zarządzający obszaru biznes w Wirtualnej Polsce. Z kolei gośćmi w studiu mają być eksperci znani w świecie biznesu.

– Z nowego programu oraz sekcji „Biznes Mówi” widzowie dowiedzą się co myślą i jak działają ci, którzy odnieśli sukces, ludzie którzy wyznaczają trendy polskiej gospodarki – komentuje Mikołaj Kunica.

Sekcja tekstów premium w serwisie

Na stronie money.pl pojawi się także zakładka „Biznes mówi”, w której mają znaleźć się wyselekcjonowane teksty i materiały wideo, które będą dotyczyć najważniejszych zmian na rynkach finansowych, nowości technologicznych w obszarze różnych branż gospodarki, a także analizy i komentarze.

Program będzie przygotowany przez redakcję money.pl i nagrywany w studiu Wirtualnej Polski. Będzie nadawany w czwartki o 15.00 w serwisie, na stronie głównej WP oraz kanałach social media wydawcy.

Na money.pl można obecnie oglądać „Money. To się liczy”, „Tłit”, „Pomysł na biznes” oraz „Nino o biznesie”.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej