SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Grabska awansowała w RDC

Monika Grabska zastąpiła Ilonę Wiśniowską na stanowisku zastępcy dyrektora biura marketingu i sprzedaży w Polskim Radiu RDC.

Article

Monika Grabska pracuje w Polskim Radiu RDC od 2012 roku. Dotychczas pełniła funkcję głównego specjalisty ds. komunikacji marketingowej, tworząc i wdrażając strategię promocyjną dla nowego publicystyczno-muzycznego formatu stacji oraz koordynując projekty specjalne.

Na nowym stanowisku, oprócz biura marketingu, Grabska będzie nadzorowała także działania biura sprzedaży.

Z rynkiem radiowym Grabska jest związana od początku pracy zawodowej. Zaczynała w dziale sprzedaży Radiostacji (Eurozet – Regie Radio Music), a następnie przeniosła się do Radia BIS - dzisiejszej Czwórki. Była również kierownikiem projektów BTL w firmie Art FM. Przed podjęciem pracy w RDC, przez 4 lata zajmowała stanowisko project managera w Broker FM, kierując specjalnymi projektami eventowymi RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Monika Grabska awansowała w RDC

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rdc najgorsze radio w Polsce
Wiśniowska była jedyną sensowną i pracowitą osobą w tym radiu. Szkoda. Jednak kolesiostwo lewacko - ordynackie przejmuje wszystko.
odpowiedź
User
me
Te radio zatrudnia cały sztab ludzi a jakie ma przychody z reklam? Chyba że to przechowania znajomych tzw kulturalne państwowe koryto?
odpowiedź
User
Internet Patrzy
Poważny portal, a w komentarzach ściek. Wypowiadają się ludzie nie mający pojęcia o RDC. Grabska z domu Maliszewska nie jest w żadnym stopniu spokrewniona ani spowinowacona z Juliuszem Maliszewskim. Grabska pracuje w stacjach radiowych od 2003 roku czyli prawie 11 lat. Nie należy do żadnego "lewackiego" kolesiostwa. W marketingu RDC pracowała przed ostatnimi zmianami kadrowymi na antenie.
ps. Wyniki RDC poprawiają się, a nie pogarszają ostatnimi czasy.
odpowiedź