SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Monitor Magazine” zmienia się z kwartalnika na półrocznik. Na okładce Piotr Kraśko

„Monitor Magazine” (Wydawnictwo Kustra Group) zmienia logo, makietę, format oraz papier. Od najnowszego wydania magazyn będzie ukazywał się jako półrocznik, a nie jak poprzednio kwartalnik.

Piotr Kraśko Article

Zmiany - oprócz nowego logo oraz makiety - objęły format, który będzie miał wymiary 205 x 285 mm, papier - sprowadzany jest specjalnie z Włoch (błyszcząca kreda), częstotliwość ukazywania się - od tego numeru pismo będzie pojawiało się jako półrocznik oraz cena - będzie kosztować 25 zł.

- Stawiamy na czytelników w wieku 30-50 lat z dużych miast, doceniających dobra luksusowe oraz produkty premium – uzasadnia zmiany Ewelina Kustra, wydawczyni „Monitor Magazine”.

Pismo w obecnym kształcie ma uzupełniać portfolio wydawnictwa, do którego należą kwartalniki „L’Officiel Polska”oraz „L’Officiel Hommes Polska”.

– Startowaliśmy na początku 2012 roku, a naszymi referencjami były weekendowe wydanie „Financial Times”, „Monocle” czy „Fast Company”. Po pięciu latach dobrze poznaliśmy rynek i „Monitor” zaczął mówić własnym językiem – zarówno jeśli chodzi o grafikę jak i treści. Ale przyszedł czas na zmiany – mówi Sebastian Kustra, redaktor naczelny i dyrektor kreatywny Kustra Group.

Według wydawczyni, nowy „Monitor” jest bardziej stonowany, zarówno jeśli chodzi o formę, jak i treść.

- W zalewie kolorowych magazynów ścigających się z internetem chcemy być tym, przy którym się odpoczywa. Ale i czyta pogłębione artykuły. Nowy „Monitor” skierowany jest do kobiet i mężczyzn zainteresowanych biznesem, kulturą, zmianami społecznymi, ciekawymi nowości, szukających inspiracji. W skrócie: to magazyn dla czytelnika świadomego i ponadprzeciętnego. Idealna platforma dla komunikacji marek premium oraz luksusowych - mówi Ewelina Kustra.

W nowym numerze Piotr Kraśko o współczesnym rynku medialnym

Na okładce nowego numeru pojawił się dziennikarz Piotr Kraśko. W wywiadzie z Anną Gromnicką komentuje obecną sytuację na rynku medialnym. O przyszłości mediów z założycielem portalu „De Correspondent” Robem Wijnbergiem rozmawia również Aleksandra Hirszfeld. W magazynie przygotowano także artykuły poświęcone zagadnieniom sharing economy, teatru, rynku sztuki nowoczesnej oraz komunikacji marek luksusowych.

Autorką nowej makiety jest dyrektor artystyczna „Monitora” - Joanna Starostin.

Nakład pisma nie uległ zmianie - wynosi 30 tys. egzemplarzy. Liczba stron (148) - również.

„Monitor Magazine” ukazuje się na polskim rynku od 2012 roku. Początkowo czytelnicy mogli w nim znaleźć treści dotyczące biznesu, designu, kultury, stylu, podróży i kuchni w języku polskim i angielskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Monitor Magazine” zmienia się z kwartalnika na półrocznik. Na okładce Piotr Kraśko

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mc
przeciez ten magazyn ukazywal sie poza jakimkolwiek cyklem. wazna kwestia, czy dyrektor kustra wciaz osobiscie bedzie rozwozil numery po show roomach?
4 5
odpowiedź
User
Dick
Nie lepiej żeby siedział na czterech literach i sączył jadem frustracie
2 0
odpowiedź
User
Bart
Jeden z najlepszych dziennikarzy, jeśli nie najlepszy w Polsce. Kraśko klasa sama w sobie!
2 5
odpowiedź
User
Mona
przeciez ten magazyn ukazywal sie poza jakimkolwiek cyklem. wazna kwestia, czy dyrektor kustra wciaz osobiscie bedzie rozwozil numery po show roomach?
Poza cyklem to chyba ukazuje się Twój mózg
3 2
odpowiedź
User
jutro
Świetna, merytoryczna odpowiedź, dużo mówi o komentującym
1 2
odpowiedź
User
hehe
było nie pisać o niby udręczonych nachodźcach i innych lewackich dyrdymalach to sprzedaż rosłaby z wydania na wydanie. Tak jak na początku.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing