"Mordka się cieszy" w nowej reklamie Żubra

Marka piwa Żubr (Kompania Piwowarska) po raz siódmy startuje z kampanią wspierającą zagrożone gatunki zwierząt, przekazując milion złotych na ich ochronę. Tegoroczne hasło brzmi: „Żubr wspiera zagrożone gatunki i mordka się cieszy”, a głównym bohaterem został bóbr – niedoceniany inżynier przyrody.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Mordka się cieszy" w nowej reklamie Żubra
mat.pras.

W ramach akcji zamiast wizerunku żubra na puszkach i butelkach piwa tej marki pojawią się wizerunki zagrożonych gatunków zwierząt. Tym razem do ich grona dołączył bóbr – zwierzę, którego działania siedliskotwórcze pozwalają na zaliczenie go do tak zwanych gatunków kluczowych, czyli warunkujących istnienie innych gatunków i niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania całego ekosystemu.

– Marka Żubr od lat wspiera działania, które realnie wpływają na ochronę zagrożonych gatunków oraz cennych przyrodniczo obszarów Polski. Bóbr, choć często postrzegany jako szkodnik, w rzeczywistości jest zwierzęciem niezwykle istotnym dla naszego środowiska. Tegoroczna kampania to przypomnienie, że wsparcie zagrożonych gatunków zwierząt może wywołać uśmiech. I to nie tylko na mordce bobra – mówi Jacek Grabarczyk, brand director marki Żubr.

Współpraca z Piotrem Szumowskim

Jednym z celów kampanii jest przedstawienie bobra jako kluczowego sojusznika przyrody. Bobry wpływają korzystnie na retencję wody, tworzą siedliska dla wielu gatunków i zwiększają odporność ekosystemów na zmiany klimatyczne. 

W tym roku kampania zyskała także dodatkowy humorystyczny wymiar – marka Żubr nawiązała współpracę z Piotrem Szumowskim i Stand-up Polska, która obejmuje specjalne materiały inspirowane światem puszczy i bobrów.

W ramach kampanii marka przygotowała cztery spoty telewizyjne oraz dedykowane materiały digital i BTL, w których główną rolę odgrywają zagrożone gatunki – bóbr, ryś, wilk i niedźwiedź. Wiodącym materiałem pozostaje spot z bobrem, który z radością reaguje na pojawienie się Żubra – opiekuna puszczy i sprzymierzeńca zwierząt.

Tegoroczna kampania Żubra jest obecna w telewizji i mediach społecznościowych. Za działania PR i digital odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith, za idee i strategie oraz kreację spotu – PZL, produkcją spotów zajęło się – Papaya Films, Moon Films oraz OTO film, postprodukcją– Platige Image, a udźwiękowieniem – Juice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka