SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród magazynów motoryzacyjnych

W listopadzie 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera uplasowało się „Auto-Moto”.

W listopadzie 2013 roku liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2012 roku zwiększyła się o 15,76 proc. i wyniosła 116 084 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował wzrost wynoszący 3,96 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 81 395 egz.

Wśród miesięczników pierwsze miejsce należało do „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wzrosła o 3,16 proc. i wyniosła 50 113 egz.

Drugą lokatę zajął „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 40 724 egz., po wzroście o 0,38 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do magazynu „Auto Świat Poradnik” (również Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. wyniósł 40 167 egz. Miesięcznik ten zanotował największy wzrost wyniku w rankingu, wynoszący 3,73 proc.

Oczko niżej uplasował się „Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska). Jego sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 10,58 proc. i ostatecznie wyniosła 28 051 egz.

Wirtualnemedia.pl

listopad

2013

2012

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Tytuł

Tygodniki

Motor

116 084

100 283

Auto Świat

81 395

78 295

Tytuł

Miesięczniki

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

50 113

48 577

Top Gear

40 724

40 568

Auto Świat Poradnik

40 167

38 724

Auto Motor i Sport

28 051

31 370

Świat Motocykli

17 122

17 519

Automobilista

7 846

8 493

Classic Auto

7 026

6 898


W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 11,81 proc., a wynik „Auto Świata” wzrósł o 2,46 proc.

Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 27,09 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auto-Moto”, a najwięcej stracił „Świat Motocykli” (Agora) - było to 20,21 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

listopad

październik

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Tytuł

Tygodniki

Motor

116 084

103 819

Auto Świat

81 395

79 442

Tytuł

Miesięczniki

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

50 113

39 431

Top Gear

40 724

42 935

Auto Świat Poradnik

40 167

42 262

Auto Motor i Sport

28 051

29 128

Świat Motocykli

17 122

21 460

Automobilista

7 846

9 762

Classic Auto

7 026

6 836

 

 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród magazynów motoryzacyjnych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
carfreak
Witam, zachęcam wszystkim miłośników czterech kółek do wzięcia udziału w mega konkursie, w którym można wygrać SUBARU Impreza STI z pełnym bakiem na weekend. Ja spróbowałam swoich sił teraz kolej na Was, do dzieła :)!
http://bit.ly/1CN0yN4
odpowiedź