Krzysztof Zalewski, Ola Adamska i Kasix reklamują Motorolę

Rusza kampania reklamująca smartfon Motorola edge 40 neo, jej bohaterami są muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka gamingowa Kasia „Kasix” Paciorek. Akcja jest realizowana pod hasłem „Odkryj ocean możliwości”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Zalewski, Ola Adamska i Kasix reklamują Motorolę

W kampanii Krzysztof Zalewski, Ola Adamska oraz Kasia „Kasix” Paciorek są przedstawiane jako wyjątkowe osobistości ze świata popkultury, które z realizują swoje marzenia oraz potrafią inspirować młodych ludzi.

Zalewski pod hasłem „Odważ się” prezentuje w reklamach niebieski model smartfona Motorola edge 40 neo. - Naprawdę wierzę w to, że jeśli odważysz się zrobić pierwszy krok z czystym sercem i z dobrą, czystą intencją, to wszechświat pomoże Ci w realizacji Twoich planów - podkreśla w komunikacie prasowym.

 

Kasix ma reprezentować determinację oraz mocny, indywidualny styl - pod hasłem „Zaryzykuj” przedstawia czarną wersję kolorystyczną  promowanego smartfona. Natomiast Ola Adamska została połączona ze sloganem „Odkryj siebie” i miętowym kolorem modelu Motorola edge 40 neo.

grafika

Motorola podkreśla, że kampania ma natchnąć młode osoby do odkrywania pokładów tego, co kryje się w każdym z nas: odwagi, determinacji w osiąganiu celów oraz walki o spełnienie.

grafika

Akcja obejmuje przede wszystkim internet, m.in. w mediach społecznościowych. Stronę fotograficzną kampanii i zdjęcia jej bohaterów przygotował fotograf Łukasz Dziewic, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Tigers, za działania PR - agencja Rumour, natomiast za zakup mediów - agencja Assembly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa