SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MRM/Momentum wspiera kampanie "Strefy Plus"

Agencja MRM / Momentum przygotowała cykl działań wspierających wprowadzenie nowej usługi "Strefa Plus" przez operatora telefonii komórkowej Plus GSM. Agencja specjalizująca się w zakresie marketing services przygotowała elementy kampanii BTL oraz layout ogłoszenia prasowego.

Celem prowadzonych działań jest zwrócenie uwagi obecnych i potencjalnych klientów sieci na nową usługę – Strefę Plus, umożliwiającą aktywację specjalnej własnej strefy, z której abonent Plusa może wykonywać tańsze połączenia, głównie z numerami stacjonarnymi.

Do zadań agencji MRM / Momentum należało zaprojektowanie logotypu i wizualnych elementów kampanii oraz kreacja i produkcja materiałów informacyjnych: plakatu, broszury i ulotki, rozprowadzanych w salonach i sklepach firmowych Plus GSM.

Na wszystkich materiałach BTL wykorzystano elementy wizualne związane z kampanią z wiodącym motywem specjalnej strefy otaczającej abonenta sieci.

Działania MRM / Momentum były uzupełnieniem kampanii ATL obejmujące spoty telewizyjne przygotowane przez agencję reklamową McCann-Erickson.

MRM/Momentum należy do międzynarodowej sieci Interpublic Group of Companies. Szefem MRM/Momentum w Polsce jest Igor Kaleński, który od września 2002 roku obejmując stanowisko Managing Directora przeprowadzał reorganizację agencji. MRM/Momentum świadczy usługi w następujących obszarach takich jak doradztwo strategiczne, marketing bezpośredni, promocja sprzedaży, field marketing, merchandising, sales support, event marketing i sponsoring.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MRM/Momentum wspiera kampanie "Strefy Plus"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl