SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mrożonki Hortex w nowych opakowaniach

Zespół Opus B Brand Design przygotował projekty nowych opakowań mrożonek Hortex.

Article

Wygląd nowych opakowań cechuje odejście od tendencji do wyidealizowanego przedstawiania jedzenia - zdjęcia warzyw są bardziej naturalne i niedoskonałe.

– Apetyczne, pozbawione sztuczności, powiększone ujęcia warzyw i owoców potwierdzają, że istota smaku leży w ich naturze. Naturalny wizerunek mrożonek wpisał się w świat Matki Natury, wspierając strategię komunikacji marki Hortex – mówi Paweł Frej, brand design director w Opus B Brand Design, które odpowiadało za projekty.

Redesign obejmuje całą linię mrożonek, w czterech kategoriach: owoce, warzywa solo, mieszanki warzyw i zupy.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mrożonki Hortex w nowych opakowaniach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
darek
stare opakowania zawieraly najgorszy rodzaj plastiku o oznaczeniu 7 z bisfenolem. zobaczymy jakie beda nowe?
0 0
odpowiedź