SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii Jim Beam Always Welcome

Mrozu i raper Jan-Rapowanie występują w polskiej odsłonie międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka - Muse.

Article

Kampania Always Welcome i towarzyszący jej projekt muzyczny Welcome Sessions mają w tym roku swoją drugą edycję – w 2021 r. w wersji globalnej uświetniła ją współpraca z artystami takimi jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez czy Wolf Alice.

Tegoroczną odsłonę Always Welcome na świecie prowadzi Muse z charyzmatycznym frontmanem, Mattem Bellamy.

Polska, jako jeden z nielicznych krajów w globalnej sieci Jim Beam, ma swoją własną edycję akcji, z lokalnymi muzykami. Jej ambasadorem jest Mrozu, który w ramach trasy Welcome Sessions już rok temu w Gdańsku dał nietypowy, pierwszy w Polsce koncert na płynącej po Motławie barce.

Jan-Rapowanie dołącza do projektu Jim Beam Always Welcome

W tym roku, zgodnie z mottem „Always Welcome” do akcji dołączył nowy artysta – raper Jan-Rapowanie. Stworzą razem piosenkę, której premiera zaplanowana jest na lipiec. Towarzyszyć jej będzie teledysk z udziałem obu artystów, a także, co ciekawe, fanów. Równocześnie z kampanią muzyczną startuje nabór osób chętnych do wystąpienia w wideo.

- Kulminacją będzie pierwszy w historii koncert Welcome Sessions Live w destylarni Jima Beama w stanie Kentucky w USA, gdzie wystąpi legendarny skład, Muse. Ale nie tylko – w ramach polskiej odsłony kampanii muzycznej Always Welcome obejmujemy patronatem twórczą kolaborację Mrozu oraz Jana-Rapowanie. Łączymy więc artystów, gatunki muzyczne i ich fanów, żeby stworzyć świeże, unikatowe przeżycia oraz społeczność, w której różnice nie są barierą, a każdy może liczyć na akceptację - opowiada Marta Krybus, senior brand manager Jim Beam.

Najnowsza odsłona kampanii Jim Beam Always Welcome będzie realizowana w różnych kanałach do końca roku. Oprócz aktywności związanych z występami Mrozu i Jana-Rapowanie kampania obejmie działania w social mediach oraz w punktach on-trade i off-trade. W kampanii będą też pojawiały się spoty przygotowane w ramach globalnej akcji Jim Beam Always Welcome, w tym seria dokumentalna z artystami zespołu Muse. Premiery odcinków serii globalnej oraz inne materiały wideo będą prezentowane na kanale Always Welcome na YouTube.

Dołącz do dyskusji: Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii Jim Beam Always Welcome

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czyli
Jim Beam Always Welcome. Czyli to wspolna kampania powitalna burbonu z podpaskami?
odpowiedź