SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MTV najdroższą Marką Medialną

MTV ponownie wybrana Najdroższą Marką Medialną na Świecie

MTV po raz piąty z rzędu okazała się Najdroższą  Marką Medialną Świata. Wynika tak z raportu, opublikowanego 22 lipca przez BusinessWeek oraz Interbrand. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych rankingów, publikowanych co roku przez media branżowe.

 Według Lisy Marsali z Interbrand, przyczyną tak wielkiego sukcesu MTV na światowym rynku medialnym jest bycie marką, której " udaje się prześcignąć inne marki w budowaniu społeczności wokół różnorodnych aktywności MTV oraz taką, która posiada status kultowego zjawiska o zasięgu globalnym (jak Apple/iPod/iTunes)." Co więcej, to właśnie MTV jest uznawane za siłę napędową sukcesu grupy Viacom, której jest częścią.

 " Pięciokrotne zwycięstwo w kategorii Najdroższej Marki Medialnej Świata to bardzo szczególne osiągnięcie, to świetna inwestycja, tym skuteczniejsza, że MTV niezmiennie stara się zaspokajać oczekiwania wymagających widzów w różnych krajach. Ten sukces to wynik wieloletniej pracy każdego z lokalnych oddziałów MTV na świecie, które najlepiej potrafią wykorzystać wiedzę o miejscowej kulturze, kolorycie i bliskim widzom doświadczeniach. Właśnie to sprawia, że MTV jest wszędzie unikalną marką, a to daje nam olbrzymią siłę o zasięgu globalnym. Jesteśmy dumni z tego osiągnięcia, ale nie spoczniemy na laurach. Przeciwnie, już od dziś MTV Polska zaczyna ze zdwojoną siłą pracować na to, aby za rok po raz szósty z rzędu stanąć na podium - powiedział Dean Possenniskie, General Manager MTV Emerging Markets

 W rankingu 100 najdroższych marek świata MTV zajęła 47 miejsce. Czołowe pozycje zajęły koncerny Coca-Cola, Microsoft oraz IBM. Wśród firm, które najwięcej zyskały w ciągu ostatniego roku znalazły się również Apple, Samsung, Yahoo oraz Amazon.

 Sukces MTV na świecie zbiegł się z sukcesem, jaki MTV Polska buduje w tym roku. Nie tylko udało się podwoić oglądalność stacji muzycznej w rezultacie re-launchowej kampanii "MTV- to wszystko nasza wina", ale też wypromować nowe, kultowe programy- przykładem jest chociażby kontrowersyjny dokument "Chcę mieć znaną twarz", w którym fani upodabniają się do swoich idoli.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MTV najdroższą Marką Medialną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl