MTV razem z Tak Takiem

Wystartowała wspólna akcja MTV Polska i Tak Tak - MTV Tak Tak Atak.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

MTV Tak Tak Atak to cykl letnich imprez muzycznych, odbywających się w każdy weekend nad morzem. Poprowadzą je prezenterzy MTV.

„MTV Tak Tak Atak” rozpoczął się 15 lipca w Ustce, a zakończy 26 sierpnia w Kołobrzegu. Obejmie najważniejsze nadmorskie miejscowości, m.in. Hel, Trójmiasto, Kołobrzeg czy Międzyzdroje. Każda z imprez będzie miała swój motyw przewodni.

Kasia Burzyńska, prezenterka programu „Bazar MTV” poprowadzi „Fashion Atak”, czyli imprezy o tematyce modowej, sprawdzając znajomość najnowszych trendów wśród zgromadzonej publiczności. Monika Krysiak, znana z programu „MTV N-Style”, będzie gospodarzem imprez o tematyce sportowej – „Freaky Sport Atak”, a Edyta Herbuś i Michał Piróg – gwiazdy „W rytmie MTV” – pokażą, jak tańczyć jak gwiazdy w teledyskach MTV podczas imprez „Taniec Atak”.

Wśród pozostałych atrakcji znajdą się liczne konkursy oraz muzyka serwowana przez  kolektyw DJów Beats Friendly. W trakcie każdej z imprez na specjalnych telebimach będą wyświetlane najpopularniejsze produkcje MTV, odpowiadające tematyką poszczególnym tematom przewodnim imprez.

Nie jest to pierwsza współpraca MTV Polska oraz Tak Tak.  W przeszłości obie marki współpracowały już m.in. przy takich projektach, jak „Letnia Era Chilloutu” czy „ MMS Snow Party” oraz „Snow Party”. 

Najbliższe imprezy „MTV Tak Tak Atak”:

5 sierpnia – Ustka – „Taniec Atak” z prezenterami programu „W rytmie MTV”

12 sierpnia – Mrzeżyno – „Freaky Sport Atak” z Moniką Krysiak

19 sierpnia – Międzyzdroje – „Fashion Atak” z Kasią Burzyńską

26 sierpnia – Kołobrzeg – „Fashion Atak” z Kasią Burzyńską i Wojtkiem Łozowskim.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej