SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MullenLowe Group dla kleju Kropelka

Firma Fenedur, właściciel marki kleju Kropelka wybrała do współpracy MullenLowe Group.

Fenedur, właściciel marki Kropelka, zdecydował się powierzyć agencji mediowej MullenLowe MediaHub Poland jej re-launch komunikacyjny w Polsce. Umowa obejmuje działania 360°.

Siostrzana agencja MullenLowe Warsaw będzie odpowiedzialna za lokalną adaptację kreacji.

Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy, ani czy doszło do jej nawiązania w wyniku przetargu.

MullenLowe MediaHub już wcześniej pracował dla Fenedur. W 2018 roku firma powierzyła tej agencji obsługę jej budżetu mediowego, kończąc wówczas współpracę z Havas Media.
 

Dołącz do dyskusji: MullenLowe Group dla kleju Kropelka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl