MullenLowe Warsaw rozszerzyła współpracę z L’Oréal Polska

Agencja MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na prowadzenie siedmiu serwisów internetowych marek dywizji CPD HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Dotychczas MullenLowe odpowiadała za trzy z nich.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Warsaw rozszerzyła współpracę z L’Oréal Polska

MullenLowe Warsaw już od 2017 roku jest odpowiedzialna za stronę Garnier w Polsce. W 2019 roku przejęła stronę Mixa, a w 2021 Maybelline NY. Ostatecznie firma L'Oréal zdecydowała się przenieść wszystkie marki do jednej agencji i w tym celu zorganizowała przetarg. 

W efekcie wygranej MullenLowe Warsaw utrzymała dotychczasową obsługę, a dodatkowo  poszerzyła portfolio o strony internetowe L'Oréal Paris w Polsce oraz na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Łącznie agencja zarządza obecnie treściami stron siedmiu marek L’Oréal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej