MullenLowe Warsaw przygotowała relaunch sklepu L’Oréal na Allegro

MullenLowe Warsaw stworzyła nową wizualizację oficjalnego sklepu L’Oréal Polska na Allegro. Do projektu zaprosiła fotografkę Alicję Kozak i scenografkę Katarzynę Soykę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Warsaw przygotowała relaunch sklepu L’Oréal na Allegro

Nowe zlecenie  to  rozszerzenie  dotychczasowej współpracy z departamentem e-commerce L’Oréal Polska. MullenLowe była odpowiedzialna za koncepcję wizualną sklepu, a także za zorganizowanie sesji fotograficznej produktów  z portfolio L’Oréal oraz produkcję materiałów. 

Celem wizerunkowego relaunchu sklepu L’Oréal jest zorganizowanie sprzedaży na Allegro w jednym miejscu oraz stworzenie oficjalnego e-shopu marek L’Oréal. Projekt dotyczy marek z dywizji CPD, czyli Garnier, Mixa, MBNY, L’Oréal Paris – makeup, face care, hair care (Elseve). 

MullenLowe Warsaw pracuje dla L’Oréal od 2021  roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia