MullenLowe Warsaw dla Tchibo

Agencja MullenLowe Warsaw rozpoczyna współpracę z marką kawy Tchibo Exclusive.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Warsaw dla Tchibo

Do zadań agencji będzie należało przygotowanie i realizacja kampanii w digtalu.

W ramach platformy komunikacyjnej „Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli" -  MullenLowe Warsaw przygotuje serię spotów oraz materiałów statycznych, w zabawny sposób ilustrujących dobrze wszystkim znane sytuacje, w których kawa jest nieodzowna.  

- Tchibo Exclusive to marka dla tych, którzy potrzebują filiżanki kawy przede wszystkim do poukładania swoich myśli. Poprzez uruchomienie kampanii online planujemy dotrzeć do nowej, młodszej grupy takich konsumentów - mówi Małgorzata Kicia, brand manager marki.

Kampania będzie trwała od maja do końca czerwca w mediach społecznościowych, na YouTube i VOD oraz na największych portalach lifestylowych.

MullenLowe Warsaw pozyskała klienta w wyniku wygranego przetargu.

W ostatnich miesiącach Tchibo Exclusive nie prowadziło działań marketingowych w internecie.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?