MullenLowe Warsaw wygrywa przetarg Jameson Whiskey

Po długim, wieloetapowym przetargu Wyborowa Pernod Ricard ponownie zdecydowała się powierzyć MullenLowe Warsaw strategiczne prowadzenie i obsługę kreatywną marki whisky Jameson.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Warsaw wygrywa przetarg Jameson Whiskey

Agencja tworzy lokalne kampanie dla tej marki nieprzerwanie od siedmiu lat. O wygranej zadecydowało znakomite rozumienie marki oraz kompetencje MullenLowe Warsaw.

- W przetargu postawiliśmy wysoko poprzeczkę, szukając partnera agencyjnego, który pomoże nam wprowadzić markę Jameson na kolejny poziom poprzez zwiększenie rozpoznawalności oraz kolejne wzrosty rynkowe. MullenLowe Warsaw udowodniło, że warto z nimi kontynuować naszą relację biznesową, przez kolejne lata - powiedziała Agnieszka Michalska, senior brand manager w Wyborowa Pernord Ricard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK