Multimedia Polska wprowadza nowe kanały HD i usuwa część SD

Od 26 stycznia br. operator kablowy Multimedia Polska wprowadzi zmiany do oferty telewizji cyfrowej. Zniknąć ma większość kanałów SD dublujących się z odpowiednikami w wersji HD, pojawi się też pięć nowych stacji.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Od poniedziałku oferta telewizji cyfrowej Multimedia Polska zostanie wzbogacona o programy w jakości HD: TVN24 HD, TVN7 HD, Travel Channel HD, TVN Turbo HD, TVN Style HD. Wycofanych zostanie natomiast większość kanałów SD, które mają w ofercie swoje odpowiedniki w wersji HD, w tym takie podstawowe stacje w SD jak TVP1, TVP2 czy Polsat.

Zmiany zostaną również wprowadzone w układzie ramowym kanałów, które będą podzielone na dziewięć pakietów tematycznych. Układ stanie się dzięki temu bardziej czytelny i funkcjonalny.

grafika

- Nowy układ programów pojawi się automatycznie w dekoderach telewizji cyfrowej. W przypadku  modułów CAM należy wybrać z menu telewizora opcję wyszukiwania programów cyfrowych. W części dekoderów trzeba będzie ustawić ponownie listy ulubionych kanałów. Zatem proszę nie niepokoić się, gdy na ekranie pojawi się komunikat o braku kanału. W takim przypadku należy wcisnąć przycisk „list” na pilocie i pobrać kanały TV - wyjaśnia Krzysztof Łanocha, kierownik produktów TV Multimedia Polska.

Proces będzie prowadzony etapami w różnych lokalizacjach od 26 stycznia i zostanie zakończony na początku lutego. Operator informuje, że wprowadzane zmiany nie wpłyną na ofertę programową w poszczególnych pakietach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/9-nowych-kanalow-w-sieci-multimedia-znikaja-stacje-national-geographic-i-fox ##

Operator Multimedia Polska na koniec września br. miał 366 079 abonentów telewizji cyfrowej (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu