Mumio w trójwymiarze reklamuje LG Swift 3D w Plusie (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca telefon LG Swift 3D w sieci Plus. Akcję - z udziałem kabaretu Mumio - przygotowały firmy PZL i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii LG Swift 3D kabaret Mumio w zabawny sposób podkreśla, że na stereoskopowym wyświetlaczu tego telefony można bez okularów oglądać trójwymiarowe obrazy. Przekaz jest utrzymany w konwencji kreatywnej monitorowania satysfakcji użytkowników Plusa, która została wprowadzona kilka miesięcy temu - jako jeden z formatów reklamowych sieci w związku z konsolidacją jej poszczególnych marek (więcej na ten temat).

Kreację kampanii - obejmującej przede wszystkim telewizję - przygotowała agencja reklamowa PZL, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję