SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spożywcza marka Mutti klientem Solski Communications

Solski Communications rozpoczęło współpracę z firmą Mutti, produkującą żywność z włoskich pomidorów, m.in. pulpę, passatę czy koncentrat.

Solski Communications prowadzi dla Mutti działania na polskim rynku. Obejmują one komunikację w mediach społecznościowych (na Facebooku i Instagramie). Agencja zajmie się też prowadzeniem półrocznej kampanii z influencerami.

Działaniami w mediach społecznościowych z ramienia agencji zajmuje się Basia Lipińska, managerka w dziale digital.  Współpracę z influencerami koordynuje Anna Piątkowska-Wełyczko, senior managerka w dziale Brand.

Klient samodzielnie zgłosił się do agencji z zapytaniem ofertowym. Umowę podpisano do końca 2023 roku.

Dołącz do dyskusji: Spożywcza marka Mutti klientem Solski Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl