N znika z koszulek Legii. Action/ActiveJet nowym sponsorem

Legia Warszawa podpisała umowę sponsorską z firmą Action, właścicielem marki ActiveJet. Ten brand zastępuje na koszulkach zawodników klubu logo platformy cyfrowej N.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W koszulkach z logo ActiveJet - marki obejmującej materiały eksploatacyjne do drukarek, artykuły biurowe, oświetlenie energooszczędne LED i akcesoria komputerowe - piłkarze Legii wystąpią już podczas sobotniego meczu z Lechią Gdańsk. Umowa o współpracy z kontrolującą ten brand firmą Action została zawarta do końca 2013 roku. - Zależy nam nie tylko na budowaniu świadomości ActiveJet, ale również promocji dynamicznego, sportowego stylu życia - uzasadnia Rafał Ornowski, dyrektor tej marki.

grafika

Poprzednio przez ponad cztery lata na przodzie koszulek Legii znajdowało się logo telewizyjnej platformy cyfrowej N. Natomiast Action od 2003 roku sponsoruje zawodową grupę kolarstwa szosowego Mróz, która od ub.r. funkcjonuje pod nazwą Mróz ActiveJet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji