SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Na chłodne dni... ciepłe warzywa!" w restauracjach Sphinx

Sieć restauracji Sphinx rozpoczęła kampanię promocyjną nowo wprowadzonych do oferty zestawów z warzywami na ciepło. Akcję przygotował dział marketingu Sfinks Polska we współpracy z agencją Practum Consulting.

Akcja promocyjna ma zachęcić do skorzystania z nowej oferty osoby, które lubią zjeść solidnie, ale także zdrowo. Promowana oferta sieci to dwa nowe zestawy: sandacz z mieszanką warzyw na ciepło i ryżem podawany wraz z sosem holenderskim oraz grillowany filet z kurczaka z mieszanką warzyw na ciepło i ryżem, serwowany z sosem serowym. W skład obu zestawów wchodzą napoje 0,4l. Zestaw z sandaczem kosztuje 29,90 zł, a z filetem 27,90 zł. Podawane w zestawach warzywa dostarcza Bonduelle, a dostawcą sandacza jest Limito – firmy, z którymi Sfinks Polska współpracuje w ramach dostaw centralnych.

Kampania, która potrwa do końca bieżącego roku, obejmuje materiały BTL – plakaty i wkładki do menu, a także promocję w serwisie Facebook i na stronie sphinx.pl. Akcja wsparta jest działaniami public relations.

Kampanię zaplanował i przygotował, włączając w to projekt materiałów graficznych, dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie public relations zapewnia agencja Practum Consulting.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Na chłodne dni... ciepłe warzywa!" w restauracjach Sphinx

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CoMiZrobiszJakMnieZlapiesz
Chciałoby się powiedzieć, że nie tyle ciepłe co odmrażane i odgrzewane, bowiem pracowałem w tej restauracji aby wiedzieć, na czym polega "myk reklamowy". Niestety ale ... mrożonki czuć w smaku.
odpowiedź