'Na dobre i na złe': jaka była oglądalność w ciągu 10 lat?

Serial "Na dobre i na złe" gości już w ramówce Dwójki od 10 lat. Wszczytowym okresie popularności śledziło go niemal 9 mln widzów,obecnie premierowe odcinki opowieści o lekarzach z Leśnej Góryprzyciągają średnio 5 mln osób.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

"Na dobre i na złe" zadebiutowało na antenie TVP 2 w niedzielę 7listopada 1999 r. o 16.30. Pierwszy sezon produkcji oglądałośrednio 5,53 mln widzów przy udziale wynoszącym 44,72 proc. -wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Wkolejnych latach widownia serialu rosła, by swój rekord osiągnąć wsezonie 2002/2003, gdy "Na dobre i na złe" śledziło średnio 8,7 mlnosób, dając TVP 2 udział na poziomie 62,23 proc. Od tego czasuoglądalność produkcji zaczęła jednak topnieć.

W ostatnim pełnym sezonie (2008/2009) średnia widowniapremierowych odcinków "Na dobre i na złe" wyniosła 5,1 mlnosób, a udział - 36,29 proc. Dane te dotyczą tylko emisjipremierowych. Do końca 2008 roku premiery serialu nadawano bowiem wniedziele o 16.00, a od stycznia br. emitowane są one w piątki o20.05. Jednocześnie na antenie Dwójki w starym paśmie pozostałypowtórki. W okresie od stycznia do czerwca br. oglądało je aż 3,76mln widzów, co wpłynęło na obniżenie widowni premier.

Najchętniej oglądany odcinek serialu miał 10,74 mln widzów.Wyemitowano go w niedzielę 29 grudnia 2002 roku. W piętnastcenajpopularniejszych epizodów "Na dobre i na złe" znalazły się tylkoodcinki z lat 2001 - 2005, a osiem z nich przekroczyło granicę 10mln oglądających.

Z danych dotyczących obecnego sezonu "Na dobre i nazłe" wynika, iż serial oglądają głównie kobiety,stanowiące dwie trzecie widzów, osoby powyżej 45. roku życia,mieszkańcy wsi i średnich miast oraz widzowie z wykształceniempodstawowym i wyższym.

* - prezentowane dane dotyczą tylko odcinków premierowych, do końcagrudnia 2008 roku w  niedziele (godz. 16.00), a od stycznia 2009roku w nowym piątkowym paśmie emisji (godz. 20.05). Powtórki wstarym niedzielnym paśmie premierowym w okresie od 11 stycznia do21 czerwca br. miały 3,76 mln widzów, 34,09 proc. udziału w 4+ i31,83 proc. w 16-49, a w okresie od 13 września do 8 listopada br.odpowiednio 3,86 mln, 33,80 proc. i 33,11 proc.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"