SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na Facebooku mocno angażują Pikio.pl i Oko.press

Spośród wydawców mediów na Facebooku najbardziej zaangażowane społeczności mają serwisy internetowe - Pikio oraz Oko Press- wynika z listopadowej odsłony raportu Facebook Trends, który cyklicznie przygotowuje firma analityczna Sotrender.

W listopadzie w rankingu 20 najbardziej angażujących profili znalazło się aż siedem stron wydawców mediów. Najwyżej - na miejscu  czwartym - sklasyfikowano Pikio.pl, pozycję niżej jest Oko.press. Miejsce ósme zajmuje TVN24, dziewiąte Fakt24.pl. W drugiej dziesiątce są (w kolejności klasyfikacji): profil "Gazety Wyborczej", Gazety.pl i naTemat.pl.

Pikio i Oko Press angażujące na Facebooku

Najlepsze posty według Interactivity Index (zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca) publikowano w listopadzie m.in. na profilach Oko.press, TVN Uwaga, Dzień dobry TVN, TVP3 Rzeszów, RMF FM.

"Gazeta Wyborcza" i LOL Mania mają najaktywniejsze społeczności na Facebooku

Pod względem zaangażowania na profilach mediów, w pierwszej trójce były LOL Mania, Pikio.pl i Oko.press. Największe spadki w miesiącu zanotowano na facebookowych stronach FAKT24.PL, Popularne, TVP.Info. Największe wzrosty w rankingu należą do Wirtualnej Polski (+15 miejsc do góry, miejsce ) i Andrzej Rysuje (skok o 14 miejsc, pozycja 19.).

Liczba storytellers to miesięczna mediana użytkowników, którzy m.in. skomentowali, coś polubili, udostępnili, zostawili reakcję pod postem strony z uwzględnieniem tzw. nieopublikowanych/dark postów, czyli treści nie pojawiających się na osi czasu strony. Przyrost liczby storytellers liczony jest w stosunku do poprzedniego miesiąca.

Najwięcej aktywnych użytkowników miały w listopadzie "Gazeta Wyborcza", Wiedza bezużyteczna i Oko.press. Najbardziej aktywni byli fani na stronach  LOL mania, Oko.press i "Gazety Wyborczej". W tej części rankingu najmocniej awansował profil Wiedza Bezużyteczna (+7, miejsce drugie).

Liczba aktywności to suma lajków, komentarzy, udostępnień oraz postów na stronie. Interactivity Index to zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności na danej stronie w miesiącu.

Dołącz do dyskusji: Na Facebooku mocno angażują Pikio.pl i Oko.press

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obserwator
I pomyśleć, że kiedyś na Facebooku w czołówce był popularnonaukowy fp techpedii, a teraz praktycznie same clickbajty, generatory fake newsów, celebryci i polityka, świat schodzi na psy.
odpowiedź