SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Nadajemy do myślenia" - Radio Kraków z nową oprawą muzyczną i kampanią (audio)

Radio Kraków wprowadziło nową oprawę muzyczną. Wraz z nią na outdoorze i w prasie ruszyła kampania wizerunkowa stacji pod hasłem "Nadajemy do myślenia".

Nowa oprawa muzyczna Radia Kraków oparta jest na tym samym motywie muzycznym, w różnych aranżacjach. Wprowadzone zostało spójne odżinglowanie niemal całego programu stacji (dżingle, sygnały identyfikujące stację oraz sygnały pasm programowych).

Odżinglowanie przygotowało studio nagrań "Nieustraszeni Łowcy Dźwięków", a skomponował je związany z Łowcami kompozytor Maciej Aleksandrowicz.


Jednocześnie w Małopolsce ruszyła kampania wizerunkowa Radia Kraków promująca nowy liner stacji - "Nadajemy do myślenia”. Hasło to ma podkreślać konsekwentne działania programowe wprowadzane przez Radio Kraków przez ostatnie miesiące.

Kampania prowadzona jest na nośnikach zewnętrznych (92 billboardy w Krakowie, Nowym Sączu, Tarnowie, Nowym Targu, Zakopanem i Bochni; tablice LED w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Wadowicach, Kalwarii, Brzesku, Gdowie, Limanowej, Mszanie, Myślenicach, Dębicy, Wadowicach, Kętach i Chrzanowie) oraz w prasie lokalnej (m.in. „Gazeta Krakowska”, tygodnik „Temi”).

Autorem koncepcji kampanii jest krakowska agencja reklamowa Marketing Plus, a twórcą kreacji graficznej - grafik Witold Siemaszkiewicz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Nadajemy do myślenia" - Radio Kraków z nową oprawą muzyczną i kampanią (audio)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
niki
niki a TY prawo znasz? wiesz że za takie pomówienia możesz skończyć z zarzutami z KK i KC? pisze prewencyjnie, bo rzekoma anonimowość w sieci jest virtualna :)
8 8
odpowiedź
User
karino
Rozczochrana laska i młodzieniec uczesany na Justina BIbera to chyba nie grupa docelowa radia kraków.Ich główny target to ludzie po 40-stce.Więc kampanię uważam za chybioną.Młodzież przedstawiona na plakatach słucha niszowych stacji muzycznych lub siedzi w necie.Nie interesują ich mecze Sandecji, ani korki w Zakopanem. Chybiona i nieprzemyślana akcja.
8 8
odpowiedź
User
rmf fm
A czy podawanie nazwisk twórców kampanii to nie reklama? Wzięli już za to kasę więc na jakiej podstawie jeszcze ich reklamujecie?Tym bardziej,ze również uważam ze kampania jest chybiona.Świetną kampanię wizerunkową ma TVP.
8 8
odpowiedź
User
bochnia
Jako przypadkowy słuchacz RK nie utożsamiam się kompletnie z młodzieżą na bilboardzie.To chyba kampania życzeniowa a nie wizerunkowa.Nieporozumienie.Pieniądze wywalone w błoto.
8 8
odpowiedź
User
Aga
Sama oprawa nie powala a kampania smutna i nietrafiona. Czekamy na dalsze super pomysły Pana Pulita!
8 8
odpowiedź