SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Naj" walczy o pozycję lidera

Kaseta wideo z Cindy Crawford w "Naj"

Do najbliższego podwójnego numeru Naj (na rynku od 9 czerwca br.) została dołączona kaseta wideo, z dwoma programami gimnastyki prowadzonymi przez Cindy Crawford, sponsorowana przez firmę Hoop, producenta wody mineralnej Arctic. I podobnie jak inne gadżety Naj, kaseta będzie uzupełnieniem i poszerzeniem materiału redakcyjnego dot. sposobów utrzymania zgrabnej figury i dobrej formy przez znaną modelkę Cindy Crawford (odpowiednia dieta, pielęgnacja ciała oraz specjalnie dobrane ćwiczenia). Cena Naj z kasetą VHS wynosi 5,99 zł.

- Dodatkowo pojawi się na rynku 100 tys. egzemplarzy tygodnika bez kasety wideo w promocyjnej cenie 2,50 zł. Robimy to z myślą o tych czytelnikach, którzy nie są zainteresowani gadżetem - mówi Magdalena Malicka, Dyrektor Wydawnicza Naj.

Naj będzie promowany w TVP, TVN, Polsat oraz w radiu RMF i pozostałych tytułach G+J. Projekt ten wpisuje się w szerszą współpracę tygodnika Naj z firmą Hoop. W poprzednim numerze Naj twarzą okładki oraz bohaterką jednego z wywiadów była Cindy Crawford, która jak wiadomo promuje wodę Arctic. Zaś do numeru Naj 26/03 zostanie dołączona butelka wody Arctic o nowym cytrynowym smaku.

Pod względem czytelnictwa Naj aktualnie zajmuje ex aequo I miejsce wraz z Panią Domu i Przyjaciółką: Naj 19,6%, Pani Domu 19,5%, Przyjaciółka 18,6% (PBC General (SMG/KRC), styczeń-kwiecień 2003, COW, kobiety, N=6163) - wynika z danych tygodnika.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Naj" walczy o pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl