Najlepsze kanały dziecięce w Polsce - liderem Cartoon Network

W styczniu br. nastąpiła zmiana na pozycji lidera w segmencie kanałów dziecięcych - został nim Cartoon Network. Największy spadek oglądalności zanotował BBC CBeebies.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że nowy lider zestawienia jakim jest Cartoon Network zanotował w styczniu 2012 r. wzrost o 5,9 proc., co dało mu udział na poziomie 0,83 proc. Tymczasem Disney Channel zmniejszył swoje udziały w stosunku do roku ubiegłego o 21,4 proc. i obecnie ma 0,80 proc. rynku. Utrzymał jednak drugie miejsce. Na ostatnim miejscu podium znalazł się Disney XC, mimo spadku o 12,8 proc.

W grupie wiekowej 4-15 liderem także Cartoon Network, który zanotował niewielki wzrost (o 5,5 proc.). Drugie miejsce zajął Disney XD (spadek o 9,9 proc.), a trzecia lokata należała do kanału Disney Channel (spadek o 8,7 proc.).  

Spośród 10 najpopularniejszych programów w stacjach dziecięcych w styczniu (w grupie 4+) pięć wyemitował Cartoon Network. 

  Raport top programów wszyscy 4-15 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measuremnt dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem