SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najlepszy w historii wynik PR III, traci RMF FM i Zetka

Ostatnie trzy miesiące nie były najlepsze dla RMF FM, które pierwszy raz od dłuższego czasu straciło udział w rynku. Na przeciwnym biegunie PR III, który zanotował najlepszy wynik w historii.

fot. photegenica

fot. photegenica

Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (listopad 2010 - styczeń 2011) przygotowana dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku radio RMF FM zanotowało – pierwszy od kilkunastu miesięcy – spadek udziału w rynku o 0,2 punktu proc. - do poziomu 25,5 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,3 punktu procentowego (16,1 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 13,1 proc. (wzrost o 0,5 punkt proc.). Tuż za podium uplasował się Program III Polskiego Radia, który osiągnął swój najlepszy wynik w historii badań radiowych w Polsce – 8,3 proc. udziału w rynku radiowym (wzrost o 1 punkt procentowy).

Wirtualnemedia.pl listopad - styczeń
2011
listopad -styczeń
2010
listopad -styczeń
2009
listopad -styczeń
2008
listopad - styczeń 2007
Radio RMF FM 25,50% 25,70% 23,87% 22,50% 22,60%
Radio ZET 16,10% 16,40% 17,24% 19,30% 19,40%
Program 1 Polskiego Radia 13,10% 12,60% 12,88% 13,10% 13,50%
Program 3 Polskiego Radia 8,30% 7,26% 6,91% 5,70% 5,90%
Radio Maryja 2,40% 2,09% 1,86% 2,30% 2,00%
ESKA ROCK [2] 1,50% 1,40% 0,80% 0,20% 0,20%
Radio TOK FM 1,40% 0,95% 1,19% 1,00% 0,80%
Program 2 Polskiego Radia 0,67% 0,65% 0,63% 0,60% 0,70%
CHILLI ZET [2] 0,47% 0,50% 0,16% - -
Program 4 Polskie Radio 0,30% 0,16% 0,20% 0,40% 0,40%
Radio PiN 0,18% 0,12% - - -



 Dane o rynku radiowym za ostatni rok pokazują, że spada udział w rynku radia RMF FM a rośnie PR III i Radia Maryja.

Wirtualnemedia.pl listopad - styczeń
2010
luty - kwiecień 2010 maj -
lipiec
2010
sierpień - październik
2010
listopad - styczeń
2011
Radio RMF FM 25,69% 28,24% 28,01% 27,45% 25,46%
Radio ZET 16,40% 15,77% 16,34% 15,94% 16,13%
Program 1 Polskiego Radia 12,60% 12,77% 12,52% 12,42% 13,14%
Program 3 Polskiego Radia 7,26% 7,53% 7,19% 7,32% 8,25%
Radio Maryja 2,09% 2,23% 1,80% 1,68% 2,36%
ESKA ROCK [2] 1,40% 1,52% 1,42% 1,42% 1,46%
Radio TOK FM 0,95% 1,34% 1,32% 1,35% 1,41%
Program 2 Polskiego Radia 0,65% 0,87% 0,80% 0,70% 0,67%
CHILLI ZET [2] 0,50% 0,40% 0,38% 0,42% 0,47%
Program 4 Polskiego Radia 0,16% 0,16% 0,24% 0,24% 0,30%
Radio PiN 0,12% 0,22% 0,13% 0,19% 0,18%
n= 21059 21098 21028 21012 21006


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najlepszy w historii wynik PR III, traci RMF FM i Zetka

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kwaśny
No nareszcie spadają słupki RMF FM. Oby jak najwięcej. To może wtedy dodadzą więcej piosenek do playlisty, bo jak na razie można zwymiotować słuchając tej stacji.
8 8
odpowiedź
User
novum
prośba o zasieg dzienny-nie tylko udzial w rynku jes wazny
8 8
odpowiedź
User
julo mgr
RMF FM już dwa lata emituje te same, nędzne przeboje... Stają się nudni...To nie to samo radio, co na początku istnienia...
8 8
odpowiedź
User
Już i tyle
Wzrost słuchalności Trójki - ciekawe, co sieroty po Sobali teraz wymyślą, bo ponoć miało tylko spadać....
8 8
odpowiedź
User
adam
RMF FM wprowadził ostatnio bardzo wiele nowości programowych. Mamy dodatkowy blok reklam (teraz są 4 na godzinę, poprzednio 3), poskracał amatorsko piosenki (!!!), rozszerzył "konkurs dla inteligencji" na sobotę, pozwalniał ludzi o ciekawych głosach, a co za tym idzie osobowościach. Gratulujemy! Czekamy, aż słuchalność stacji wzrośnie do 17%...
8 8
odpowiedź