SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najnowsza kampania Asicsa skierowana do blogerów

ASICS promuje swoją linię obuwia rekreacyjnego SportStyle paneuropejską kampanią skierowaną do blogerów.

Jest ona częścią większej kampanii pod nazwą 'Left & Right', przygotowanej dla firmy przez agencję reklamową Amsterdam Worldwide.

W ramach internetowej kampanii blogerzy otrzymają przepołowione modele inspirowanych latami 80. ubiegłego wieku ikon. Ich zadaniem będzie zachęcenie swoich czytelników do zlokalizowania brakujących części tych modeli, wśród których znajdą się samochód DeLorean z filmu "Powrót do przyszłości", Kostka Rubika, joystick Atari, rower BMX i keyboard Yamaha.

Zaangażowane w kampanię ASICSa blogi to Highsnobiety, LimitedHype, FormFiftyFive, Freshngood, MZEE, Frizzifrizzi, StyleSpion, HypeQuest, BHmagazine oraz Fubiz.

Kulminacja całej akcji nastąpi w połowie maja, do kiedy wszystkie części mają zostać wymienione między blogerami w celu uformowania kompletnych modeli.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • Asics
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najnowsza kampania Asicsa skierowana do blogerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl