SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze kanały premium w Polsce: Canal+ Sport przed Canal+ Family i HBO

W kwietniu 2013 roku - wśród kanałów premium - najchętniej oglądany były Canal+ Sport przed Canal+ Family i HBO - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Article

W kwietniu 2013 roku najpopularniejszym kanałem premium Grupy Canal+ był Canal+ Sport, którego średni udział wyniósł 0,29 proc. W porównaniu do kwietnia 2012 roku był on niższy o 10,19 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Druga lokata należała do nowego kanału Canal+ Family, której udział w analizowanym okresie wyniósł 0,27 proc. Stacja nadaje od 5 kwietnia 2013 roku i zastąpiła stację Canal+ Weekend. Nadaje wybrane filmy oraz zawody sportowe, w tym prawie wszystkie mecze T-Mobile Ekstraklasy.

Na ostatnim miejscu podium ulokował się Canal+, którego stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 0,19 proc. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. był on wyższy aż o 38,69 proc.

Tuż za podium znalazł się Canal+ Film, którego średni udział w analizowanym okresie zwiększył się o 46,67 proc. i ostatecznie wyniósł 0,15 proc.

Na piątym miejscu uplasował się Canal+ Family 2, którego udział wyniósł 0,08 proc. Kanał ten powstał także 5 kwietnia br. i zastąpił Canal+ Gol. W jego ofercie są filmy i sport.

Promocyjnie dotychczasowi abonenci Canal+ w Cyfrze+ i sieciach kablowych oraz stacji nPremium na platformie n mają dostęp do wszystkich nowych stacji Canal+.

Stacje Canal+wszyscy 4+
20122013
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
Canal+ Sport19 6930,32418 0300,291
Canal+ Family393*0,006*16 6580,269
Canal+8 3320,13711 7510,190
Canal+ Film6 3460,1059 5220,154
Canal+ Family 2959**0,016**4 8280,078

W rodzinie kanałów HBO liderem był HBO, którego średni wynik w kwietniu 2013 roku wyniósł 0,21 proc. po spadku o 28,76 proc. Drugie miejsce zajęła stacja HBO 2 (0,10 proc.; spadek o 43,41 proc.), a trzecie - HBO Comedy (0,09 proc.; - o 18,58 proc.).

Stacje HBOwszyscy 4+
20122013
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
HBO18 1500,29913 1860,213
HBO 211 0290,1826 4010,103
HBO Comedy6 8340,1135 6880,092


Z kolei wśród kanałów Cinemax pierwsze miejsce zajął Cinemax (0,03 proc.; spadek o 18,92 proc.), a drugie - Cinemax 2 (0,02 proc.; -  42,86 proc.).

Stacje Cinemaxwszyscy 4+
20122013
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
Cinemax2 2710,0371 8600,03
Cinemax 22 1390,0351 2310,02

*dane dotyczą kanału Canal+ Weekend
**dane dotyczą kanału Canal+ Gol



Firma badawcza Nielsen Audience Measurement nie mierzy na razie wyników oglądalności kanału Canal+ Film 2

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze kanały premium w Polsce: Canal+ Sport przed Canal+ Family i HBO

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jola
Hbo to gniot powtarzający filmy po trzydziści razy. Biorą kasę i maglują w koło to samo. Czasem puszczą coś nowego.Sport C+ i Nc+ jest bezkonkurencyjny. Morda Babiarza denerwuje kibicow.
odpowiedź
User
Bruce
HBO udostępnia całośc treści przez HBOgo i większość przed świetną aplikację VOD w smartTV, więc summa summarum pewnie ogladalność ich jest wyższa niż Canal+, szczególnie części filmowej.
odpowiedź
User
jan sebastian bach
Moim zdaniem promowanie na siłę HBO jest przesada bo zamiast urozmaicenia oferty programowej to są tam same powtarzane programy i filmy . No może raz na miesiąc jakaś nowości a potem powszechna powtórka . Operatorzy liczą na złapanie abonenta na wabik zwany promocja a potem promocji czas mija i płacić trzeba słono .
odpowiedź