SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze reklamy roku na YouTube. Top 20 (wideo)

Portal multimedialny YouTube opublikował listę reklam, które w tym roku cieszyły się największą popularnością. Zwycięzcą okazał się spot Nike.

Article

W trzyminutowej reklamie „My Time is Now” wzięli udział najsłynniejsi piłkarze świata, w tym: Cristiano Ronaldo, Franck Ribery i Andres Iniesta. Spot został przygotowana przez agencję Wieden+Kennedy. Filmik trafił na YouTube w maju, niedługo przed początkiem Euro 2012 i od tamtej pory obejrzano go ponad 20 milionów razy.

Na drugim miejscu znalazł się promujący Pepsi, pięciominutowy spot „Uncle Drew”. Młody gwiazdor ligi NBA, Kyrie Irving, wcielił się w nim w rolę tytułowego „wujka Drew” i w przebraniu wziął udział w ulicznym meczu koszykówki. Reklamę stworzoną przez agencję The Marketing Arm w ciągu nieco ponad pół roku wyświetlono 18 milionów razy.

Trzecią pod względem popularności reklamą na YouTube było w tym roku „The Bark Side” Volkswagena. Filmik z psami szczekającymi do rytmu „Marszu imperialnego” z „Gwiezdnych wojen” przygotowała agencja Deutsch LA. Na YT znalazł się w styczniu i do tej pory wyświetlono go niemal 18 milionów razy, choć stanowił tylko zapowiedź reklamy „The Dog Strikes Back” wyemitowanej podczas meczu o Super Bowl, która znalazła się dopiero na szóstej pozycji.

Agencją, która w tym roku odniosła największy sukces na YouTube było Wieden+Kennedy. W pierwszej 20 znalazło się siedem reklam tej firmy, w tym zwycięski spot. Aż cztery z filmów W+K promowały kosmetyki Old Spice.

W rankingu brane były pod uwagę tylko amerykańskie reklamy, które trafił na YouYube w 2012 roku. Wszystkie 20 filmów zanotowało łącznie przeszło 200 milionów odsłon.

Na kolejnych podstronach przedstawiamy 20 najpopularniejszych reklam roku na YouTube.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze reklamy roku na YouTube. Top 20 (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
przeciez agencje potrafia wmowic klientowi,ze te plamy to taka nowa strategia
i otwracie na nowy rodzaj klienta i poszerzenie rynku, oferta dla klienta awangardowego i niszowego i takie tam bzdurki :) i klient łyka spot przeswietlony
a ja sie smieje
8 8
odpowiedź