WP SportoweFakty z mniejszą przewagą nad Onet Sport. W górę Meczyki.pl i serwis TVP Sport (TOP10)

Najpopularniejszym serwisem sportowym pozostają WP SportoweFakty, przy czym ich przewaga nad Onet Sport zmalała. Duże wzrost odwiedzalności osiągnęły Meczyki.pl i witryna TVP Sport, natomiast duży spadek zanotował serwis „Przeglądu Sportowego”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W sierpniu br. WP SportoweFakty, stanowiące sekcję sportową portalu WP.pl, odwiedziło 6,2 mln internautów, co dało 39,1 proc. zasięgu. Użytkownicy wykonali w serwisie 178,88 mln odsłon, na każdego przypadło średnio 28,8 odsłony - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

WP SportoweFakty są liderem w każdej z tych statystyk, dominują w liczbie odsłon - cztery kolejne witryny w rankingu zanotowały ich łącznie 174,6 mln. W dziale sportowym Onetu (Ringier Axel Springer Polska) 5,86 mln internautów wykonało 77,26 mln odsłon, a na Sport.pl (Agora) 3,89 mln użytkowników wygenerowało 52,1 mln odsłon.

Sekcja sportowa Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) miała 2,2 mln odwiedzających i 30,38 mln odsłon, a Meczyki.pl - 1,38 mln użytkowników i 30,12 mln odsłon. W tym drugim serwisie internauta wykonał średnio 21,8 odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-strony-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-sierpniu-2020-roku-facebook-przed-wirtualna-polska-instagram-przed-tvn24-pl,7170470405646465a ##

W zestawieniu jest jeszcze kilka działów sportowych większych portali. Na TVP.pl taka sekcja zanotowała 1,93 mln użytkowników i 12,88 mln odsłon, na SE.pl (Grupa ZPR Media) - 1,38 mln użytkowników i 6,52 mln odsłon, a na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 1,33 mln odwiedzających i 3,4 mln odsłon.

Na Zestadionu.pl (Grupa Iberion) 2,74 mln internautów wykonało 14,83 mln odsłon, a serwis „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) miał 1,31 mln użytkowników i 12,57 mln odsłon.

grafika

W porównaniu z sierpniem ub.r. WP SportoweFakty zanotowały spadek liczby użytkowników o 53,5 tys. (0,9 proc.) i wzrost liczby odsłon o 2,94 mln (1,7 proc.). Natomiast Onet Sport zyskał 1,23 mln odwiedzających (26,5 proc.) i 801,5 tys. odsłon (1 proc.), dzięki czemu w tej pierwszej statystyce znacząc zbliżył się do konkurenta.

Mocno w górę poszła odwiedzalność strony TVP Sport i Meczyki.pl. Pierwsza osiągnęła wzrost o 336,1 tys. użytkowników (21 proc.) i 1,45 mln odsłon (12,7 proc.), a druga - o 421,2 tys. użytkowników (43,7 proc.) i 2,33 mln odsłon (8,4 proc.).

Za to na PrzegladSportowy.pl ubyło 558,8 tys. internautów (29,8 proc.) i 5,06 mln odsłon (28,7 proc.). Sport.pl przy wzroście liczby użytkowników o 109,6 tys. (2,9 proc.) stracił 5,02 mln odsłon (8,8 proc.).

W dziale sportowym Interii liczba odwiedzających spadła o 745,4 tys. (25,3 proc.), a w sekcji sportowej SE.pl - o 417 tys. (23,2 proc.). Jednocześnie pierwszy serwis zyskał 642,3 tys. odsłon (2,2 proc.), a drugi - 450,2 tys. (7,4 proc.).

Na o2.pl przed rokiem w ramach badania Gemius/PBI nie było jeszcze wydzielonej sekcji sportowej, a Zestadionu.pl uruchomiono w sierpniu ub.r. i nie osiągnął jeszcze wtedy odpowiednio wysokiej odwiedzalności.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi