SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2012 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?

Biznes, finanse, prawo

Serwisy biznesowe Onetu straciły w skali roku 640 tys. użytkowników i 28 mln odsłon, a Next Infor - 340 tys. użytkowników i 2 mln odsłon. Za to strony WP i Orange zyskały ok. 400 tys. real users, ale zanotowały 8 mln odsłon mniej, a Money.pl - 340 tys. real users więcej i 2 mln odsłon mniej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo3 568 06058 707 72218,35%tak
2Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo3 369 84848 830 90417,33%tak
3Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo3 130 21139 187 94316,10%tak
4Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo2 327 87719 657 50311,97%tak
5Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo1 879 50521 093 9009,66%tak
6Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo1 301 03631 309 4286,69%tak
7Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo1 173 76418 255 0436,04%tak
8egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo910 6685 494 7074,68%tak
9Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo788 9638 695 2324,06%tak
10nf.pl684 9437 147 8113,52%tak
11Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo574 89810 011 9702,96%tak
12Grupa PTWP513 9196 328 9092,64%tak
13Grupa Gofin.pl457 327-2,35% 
14Grupa Ringier Axel Springer - Biznes, finanse, prawo415 9902 804 6682,14%tak
15Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo400 6172 338 0972,06%tak
16wirtualnemedia.pl387 7562 300 1651,99%tak
17Grupa Inwestycje.pl - Biznes, finanse, prawo372 2373 175 5131,91%tak
18Grupa Puls Biznesu362 1196 548 9961,86%tak
19krs-online.com.pl323 006-1,66% 
20Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl318 5932 308 6591,64%tak


Informacje i publicystyka

Strony Onetu z tej kategorii miały 320 tys. użytkowników i 15 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a witryny WP i Orange - 80 tys. real users i 53 mln odsłon mniej. Natomiast Gazeta.pl zanotowała podobne wyniki jak przed rokiem.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka6 773 110253 913 18634,83%tak
2Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka6 351 524194 562 24632,66%tak
3Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka5 285 076179 694 80627,18%tak
4Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka4 124 97173 473 06921,21%tak
5Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka3 609 23799 903 60618,56%tak
6Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka3 607 71583 264 59918,55%tak
7Grupa TVN - Informacje i publicystyka2 427 32769 796 01712,48%tak
8Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka2 093 69755 679 43110,77%tak
9Grupa Netshare - twojapogoda.pl2 014 55831 133 21810,36%tak
10Grupa Murator - Informacje i publicystyka1 892 63921 174 9459,73%tak
11trojmiasto.pl1 047 76052 623 9705,39%tak
12Grupa TVP - Informacje i publicystyka1 038 4138 707 1175,34%tak
13Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka987 4658 069 9295,08%tak
14Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka959 99529 071 2754,94%tak
15Grupa Next Infor - dziennik.pl - informacje i publicystyka931 63614 808 0194,79%tak
16Grupa Google - Informacje i publicystyka857 150-4,41% 
17Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka834 58312 918 5604,29%tak
18meteoprog.pl828 8996 333 9914,26%tak
19pogodynka.pl806 04114 365 9684,14%tak
20Grupa Wprost.pl - Informacje i publicystyka688 9164 059 7503,54%tak


Kultura i rozrywka

YouTube zyskał przez rok 510 tys. polskich użytkowników, natomiast strony Onetu zanotowały 160 tys. real users, ale za to ponad dwa razy mniej odsłon. Niewielki wzrost odwiedzalności osiągnęły witryny WP i Orange, a spory spadek - prawie 1,4 mln real users i 115 mln odsłon - serwisy o2.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1youtube.com12 826 525-65,96% 
2Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka6 452 688248 983 72933,18%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka5 907 394335 333 96930,38%tak
4Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka4 898 525205 552 52125,19%tak
5Grupa Demotywatory.pl - Kultura i rozrywka3 995 371-20,54% 
6plcm.pl3 895 425-20,03% 
7Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka3 788 757199 437 59919,48%tak
8filmweb.pl3 651 755207 842 25218,78%tak
9n-mobile.net3 051 331-15,69% 
10kwejk.pl3 051 165-15,69% 
11Grupa Spilgames2 661 890-13,69% 
12tekstowo.pl2 505 28935 214 20712,88%tak
13besty.pl2 499 811-12,85% 
14Grupa Google - Kultura i rozrywka2 480 242-12,75% 
15gametwist.pl2 244 843-11,54% 
16Grupa Murator - Kultura i rozrywka1 920 14827 481 0269,87%tak
17wyspagier.pl1 840 888-9,47% 
18Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka1 678 78617 812 7468,63%tak
19torebunia.pl1 641 11513 271 3418,44%tak
20wiocha.pl1 631 428109 722 9118,39%tak


Motoryzacja

Strony motoryzacyjne Allegro straciły w skali roku 540 tys. użytkowników i prawie 60 mln odsłon, natomiast serwisy Onetu zanotowały 270 tys. real users mniej, ale 900 tys. odsłon więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Allegro.pl - Motoryzacja3 898 027284 260 12220,04%tak
2Grupa Onet.pl - Motoryzacja2 035 14039 050 53110,47%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja1 913 35918 698 5139,84%tak
4Grupa Interia.pl - Motoryzacja1 248 18816 547 1276,42%tak
5Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja1 117 37120 010 4285,75%tak
6autocentrum.pl1 113 21622 364 2825,72%tak
7Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja1 112 52210 461 2115,72%tak
8Grupa Polskapresse - Motoryzacja813 24417 660 9674,18%tak
9Grupa V10.pl - Motoryzacja538 1596 031 7532,77%tak
10Grupa Auto.pl535 3495 746 3492,75%tak
11Grupa Mobile493 414-2,54% 
12Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl437 4142 651 3842,25%tak
13Grupa O2.pl - Motoryzacja372 3638 637 1641,91%tak
14scigacz.pl330 4703 563 6181,70%tak
15Grupa NextWeb Media - Motoryzacja261 7771 995 6431,35%tak
16Grupa Money.pl - moto.money.pl257 8611 768 2121,33%tak
17Grupa Next Infor - Motoryzacja253 303937 4421,30%tak
18Grupa Murator - superauto24.se.pl160 176741 1110,82%tak
19autogielda.pl160 0353 471 5880,82%tak
20etransport.pl139 942-0,72% 


Budownictwo i nieruchomości

Witryny Muratora z tej kategorii odwiedziło 190 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, którzy wykonali prawie 3 mln odsłon więcej. Z kolei strony Gazeta.pl zanotowały 100 tys. real users mniej, ale 12 mln odsłon więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości1 762 73020 507 2449,06%tak
2Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości1 662 36642 593 9338,55%tak
3Grupa Allegro.pl - otodom.pl1 130 10534 767 8375,81%tak
4Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości912 54937 181 3954,69%tak
5Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości833 8336 663 2624,29%tak
6Grupa Melog.com - domy.pl781 23015 904 6154,02%tak
7Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości535 9992 219 9612,76%tak
8Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl504 86423 555 5052,60%tak
9Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości464 71722 147 4852,39%tak
10trovit.pl - mieszkania.trovit.pl310 725-1,60% 
11Grupa Morizon S.A.307 3653 168 2411,58%tak
12swiatkwiatow.pl305 4152 225 3431,57%tak
13Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości276 9324 615 3031,42%tak
14Grupa Media Regionalne - regiodom.pl276 0271 621 3771,42%tak
15Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości266 8114 818 1731,37%tak
16Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości240 7181 270 6071,24%tak
17forumogrodnicze.info237 904-1,22% 
18Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości224 8872 481 1701,16%tak
19Grupa Panorama Firm - budownictwo.pl220 965864 7211,14%tak
20nportal.pl218 833-1,13% 


Edukacja

Serwisy edukacyjne Google zyskały przez rok 1,33 mln polskich użytkowników, a strony Google - prawie 600 tys. Za to witryny Gazeta.pl straciły aż 640 tys. real users i ponad 3 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Wikipedia - Edukacja8 696 030-44,72% 
2Grupa Google - Edukacja4 677 800-24,05% 
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja1 513 9679 615 8817,79%tak
4Grupa Gazeta.pl - Edukacja1 115 9235 275 9325,74%tak
5szkolnictwo.pl735 108-3,78% 
6Grupa Onet.pl - Edukacja640 4242 895 6113,29%tak
7Grupa O2.pl - Edukacja623 8976 812 1523,21%tak
8Grupa GG Network - Edukacja516 4685 107 0822,66%tak
9pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN503 485-2,59% 
10Grupa Ling.pl495 8422 724 8852,55%tak
11pl.bab.la454 493-2,34% 
12zadane.pl381 888-1,96% 
13translate.pl363 064-1,87% 
14bryk.pl336 634900 2461,73%tak
15translatica.pl203 428-1,05% 
16wikipedia.pl200 707-1,03% 
17ang.pl193 308-0,99% 
18krzyzowka.net189 119-0,97% 
19Grupa Studentnews - Edukacja162 020-0,83% 
20thefreedictionary.com147 876-0,76% 


Erotyka

Redtube.com odwiedziło 270 tys. polskich użytkowników więcej niż w sierpniu ub.r., a Porhub.com - 145 tys. więcej. Natomiast Erodate.pl zyskała w skali roku aż 1,26 mln real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1redtube.com2 183 775-11,23% 
2pornhub.com1 957 378-10,07% 
3erodate.pl1 921 445-9,88% 
4sexrura.pl1 640 627-8,44% 
5livejasmin.com1 493 886-7,68% 
6showup.tv1 285 794-6,61% 
7redtube.net.pl1 199 134-6,17% 
8xhamster.com1 104 250-5,68% 
9xvideos.com1 089 618-5,60% 
1018hd.pl1 003 106-5,16% 
11tube8.com840 862-4,32% 
12zbiornik.com762 714-3,92% 
13sexomaniak.pl749 983-3,86% 
14pornoorzel.com700 041-3,60% 
15pornusy.pl694 817-3,57% 
16youporn.com673 904-3,47% 
17xnxx.com625 040-3,21% 
18adultfriendfinder.com599 594-3,08% 
19rozklapichy.pl556 983-2,86% 
20hardsextube.com516 901-2,66% 
  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2012 roku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
kto m iwytlumaczy jedna rzecz bo nie moge tego pojac? Czemu w kategorii informacje nie ma wpolityce.pl czy niezalezna.pl skoro sa popularniejsze od wprost.pl?
odpowiedź
User
tfujnik
U was na osiedlu są popularniejsze? No to pytaj w spółdzielni.
odpowiedź
User
lolek
tfujnik, malo wiesz a duzo mowisz. Nie potrafisz odpowiedziec to nie pisz.
Opieram sie na serwisie alexa.com, ktory jest czesto brany wlasnie jako wyznacznik popularnosci stron. Widac rodzime firmy stosuja inne pomiary;]
odpowiedź