SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nakręć się na Prześwięta” - napoje Pepsi promowane z KFC (wideo)

Rusza bożonarodzeniowa promocja napojów gazowanych produkowanych przez Pepsi-Cola General Bottlers Poland, w której można odbierać nagrody w restauracjach KFC. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy BBDO Warszawa, Digital One i OMD Media Direction.

Promocją „Nakręć się na Prześwięta” objęte są wszystkie warianty napojów Pepsi, Mirinda, 7UP i Mountain Dew. W akcji należy zbierać nakrętki z ich butelek, które można wymieniać na nagrody w restauracjach KFC. I tak za pięć nakrętek otrzymuje się półlitrową butelkę Pepsi, za 10 - pięć sztuk Hot Wings, a za 25 - słuchawki Philips (model SHL3000BL).

Akcja zaczęła się 3 listopada i potrwa do 15 grudnia. Jej obsługą we własnym zakresie zajmuje się firma Pepsi-Cola General Bottlers.

Promocję wspiera kampania reklamowa, której bohaterem jest Święty Mikołaj spędzający wakacje w tropikalnym kurorcie. Ten spot był już wykorzystywany m.in. w tegorocznej odsłonie „Wyzwania smaku” (zobacz szczegóły).

W ramach obecnej akcji swoje pomysły na prezenty bożonarodzeniowe przedstawią autorzy kanałów youtube’owych Lisie piekło, 5 sposobów na…, Cyber Marian oraz The Chwytak & DJ Wiktor.

Cała kampania obejmuje telewizję (na czele z głównymi kanałami), internet (m.in. portale społecznościowe i serwisy VoD) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Adaptacją spotu zajęła się agencja BBDO Warszawa, a koncepcję kampanii i reklamy graficzne przygotowała agencja Digital One, która realizuje też działania w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: „Nakręć się na Prześwięta” - napoje Pepsi promowane z KFC (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl