SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nałęczowianka zachęca „Uwierz w recykling"

Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestlé Polska) rozpoczęła kampanię edukacyjną „Uwierz w recykling”. Przygotowały ją Przestrzeń, UM Thrive, Artcore i Chimney Group.

Kampania „Uwierz w recykling” ma charakter edukacyjny: jej celem jest zaangażowanie konsumentów do intensywniejszych działań na rzecz przetwarzania butelek PET. Marka uświadamia, że butelki PET to nie odpad, a cenny surowiec, który można w pełni przetworzyć i wykorzystać w ponownej produkcji różnego rodzaju przedmiotów oraz opakowań.

- Koncept kreatywny polega na tym, że nasze butelki zastanawiają się, jaką formę przyjmą po recyklingu, czym zostaną w kolejnym „wcieleniu” – słuchawkami, kurtką, butami, a może ponownie butelką? Wykorzystaliśmy przedmioty doskonale znane konsumentom i codziennie przez nich używane, które, co ważne, zostały naprawdę wykonane z udziałem PET z recyklingu (rPET). Chcemy pokazać, że surowce wtórne mogą znaleźć szereg różnych zastosowań, jednak nie byłoby to możliwe bez wsparcia konsumentów. Dlatego bardzo im dziękujemy za każdą poprawnie wyrzuconą butelkę - podkreśla Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka w Nestlé Polska.

Kampania obejmie telewizję i digital, VOD, YouTube, media społecznościowe i aplikacje mobilne. W ramach kampanii powstały dynamiczne filmy, a "bohaterem" każdego z nich stały się przedmioty faktycznie wykonane z wykorzystaniem rPET.

8 czerwca ruszyła emisja spotów w telewizji, w kolejnym etapie zaplanowano komunikację w kanałach digital.

Projekt przygotowały agencje: Przestrzeń (kreacja i strategia), Artcore (produkcja), Chimney Group (postprodukcja), dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Nałęczowianka zachęca „Uwierz w recykling"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Mineralna jak kranówka. 650 mg/l.to MAŁO!!!
odpowiedź
User
artkor
ciekawe czy producent (artcore) zapłacił ekipie i twórcom, czy klasycznie będzie z tym zwlekał w nieskończoność
odpowiedź