Narciarski raj Carlsberga

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Slalom specjalny, gigant, supergigant i bieg zjazdowy. Takie atrakcje czekają na stęsknionych miłośników narciarstwa alpejskiego w lutym przyszłego roku, w malowniczym St.Moritz. Jednym z głównych sponsorów imprezy jest Carlsberg.

Historia Mistrzostw Świata sięga 1931 roku. Przez osiem lat odbywały się corocznie, teraz cykl ich rozgrywek jest dwuletni. Garmisch-Partenkirchen to historyczne miejsce dla tej dyscypliny.

Wykorzystując zaangażowanie w przyszłoroczne Mistrzostwa, Carlsberg rozpoczął nową akcję promocyjną. Zimowe puszki 0,5l mają śnieżną szatę, zmieniono także projekt opakowań. Nową zimową linię mają zarówno opakowania zbiorcze jak i butelki.

Od 8-go listopada ruszyła promocja konsumencka „Narciarski Raj Carlsberga”. Jej zasady widnieją na kontretykietach, w które zaopatrzono nowe zimowe produkty Carlsberga.

„Narciarski Raj – Probably the best afer-ski in the world” potrwa do końca lutego przyszłego roku. Żeby wziąć udział w promocji trzeba mieć osiemnaście lat, trzeba zbierać punkty (kapsle lub logo z zimowych puszek), trzeba rozwinąć zdanie zaczynające się od słowa "Prawdopodobnie…”, nawiązujące do zimowych przygód z Carlsbergiem, i trzeba przesłać je razem z kolekcją punktów do Carlsberga.

A potem trzeba jeszcze tylko cierpliwie poczekać. Bo nagrody przyjdą pocztą. Wśród zgłoszeń nadesłanych do końca roku, wybrane zostaną cztery najciekawsze, a ich autorzy będą nagrodzeni dwuosobowymi wyjazdami na Mistrzostwa w St.Moritz.

Dla wzmocnienia zimowych działań promocyjnych Carlsberg uzbroił BTL w szereg adekwatnych śnieżno-narciarskich materiałów POSM. Szczególnym wsparciem jest także ogólnopolska kampania reklamowa w prasie oraz w telewizji.

Przygotowaniem materiałów do kampanii zajęły się agencje DDB Kopenhaga oraz Saatchi Warszawa.

Strategię opracował dział marketingu Carlsberg Okocim S.A.

Zakup mediów – Dom Mediowy Universal McCann.

Media wykorzystane do kampanii:

Stacje telewizyjne – TVP1,2, TVN, Polsat

Prasa – Newsweek, Wprost, Maxim, CKM, Playboy, Forma, magazyn SKI,

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK