SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nasi Young Creatives znowu nagrodzeni

Drugi rok z rzędu polscy młodzi kreatywni (do 28 lat) wracają z Cannes z nagrodą.

Adam Smereczyński i Konrad Grzegorzewicz z agencji Arc Warsaw (Leo Burnett Group) zdobyli Brązowego Lwa w konkursie Young Creatives. Nagrodzono ich w kategorii Cyber za pracę na temat głośnego ostatnio u nas tematu migracji.

W zeszłym roku nasza młoda ekipa w składzie Katarzyna Nowacka i Tomasz Zielinski z agencji TBWA Warszawa została nagrodzona Złotym Lwem w kategorii Print.

Przyznano też Grand Prix w trzech kolejnych kategoriach. Reklama „Hoedown” dla Snickers agencji Clemenger BBDO Melbourne została nagrodzona w kategorii Radio. W kategorii Outdoor wygrało „Power To the People” dla Nedbank agencji Net#work BBDO Johannesburg, a w kategorii Media Lions zwyciężyło „Money Goes Digital” zrealizowane dla ASB Bank przez OMD New Zealand.

Festiwal Cannes Lions potrwa do 23 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Nasi Young Creatives znowu nagrodzeni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl